  • Data: 2009-02-22 13:21:58
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne -- pytanie z gatunku 'co robić?'
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sob, 21 lut 2009 o 23:59 GMT, bradley.st napisał(a):

    > Piszesz, ze obserwujesz notowania funduszy. Zakladam, ze wycena jest
    > raz dziennie i nie widac zmian wartosci na biezaco, w ciagu dnia?

    tak dokladnie dzialaja fundusze

    > Jakbys ocenil, jak duza czesc zyskow to rezultat obserwacji notowan, a
    > ile w tym szczescia w obstawianiu - na dodatek bez mozliwosci
    > natychmiastowej reakcji? :)

    Wybieram po prostu te fundusze ktore w mojej ocenie najlepiej w tej chwili
    prosperuja, te ktore maja tendencje spadkowa omijam duzym lukiem...

    mysle ze dosyc znaczna czesc zyskow to rezultat obserwacji, ale tez duze
    znaczeie maszczescie, bo to czy jutro fundusz straci czy zyska to jest
    nieprzewidywalne...

    Chociaz widze np. ze niektore fundusze na poczatku tygodnia maja tendencje
    wzrostowa, na koniec tygodnia spadaja, wiec zgodnie z ta obserwacja(z
    ostatnich kilku miesiecy), jezeli mam zamiar dokupic jednostek tego
    fundusze kupuje je pod koniec tygodnia...

    Ok, ale caly czas nie rozumiem o co do mnie pijesz? o to ze bawie sie w
    pewnym sensie funduszami i dobrze mi to wychodzi? czy nie podoba Ci sie to
    co robie? jezeli masz dla mnie inna rownie atrakcyjna propozycje to chetnie
    wyslucham, na czym polega ta atrakcyjnosc napisalem w poscie obok(30%
    zyskow w skali roku)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]