  • Data: 2009-02-22 23:22:50
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne -- pytanie z gatunku 'co robić?'
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lut, 08:21, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Ok, ale caly czas nie rozumiem o co do mnie pijesz? o to ze bawie sie w
    > pewnym sensie funduszami i dobrze mi to wychodzi? czy nie podoba Ci sie to
    > co robie?

    Nie, no, to Twoje pieniadze, wiec co mi sie tu ma nie podobac :) Po
    prostu nie poradzilbym tego, co Ty, autorowi watku. Osiagasz zyski -
    gratuluje, ale to co robisz, to troche jak jedzenie zupy widelcem, na
    dodatek z zawiazanymi oczami :) Na razie wyciagasz co wieksze kawalki,
    ale mam watpliwosci, czy to dziala na dluzsza mete.

    > jezeli masz dla mnie inna rownie atrakcyjna propozycje to chetnie
    > wyslucham, na czym polega ta atrakcyjnosc napisalem w poscie obok(30%
    > zyskow w skali roku)

    Napisales o skali roku na podstawie trzymiesiecznych zyskow, z
    ostatnich trzech miesiecy. :) To nie jest miarodajna rekomendacja.
    Troche tak jakbym ja polecal kupowanie "dularow".
    Od 17 lipca (2,033 zl / $1,000) do 18 lutego (3,878 zl / $1,000)
    zyskalem 91%.
    91% zysku w 7 miesiecy, czyli 156% w rok, prawda? Yeah! Szturmujcie
    kantory! ;)