  • Data: 2009-02-21 20:49:55
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne -- pytanie z gatunku 'co robić?'
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sob, 21 lut 2009 o 20:14 GMT, Jan Werbiński napisał(a):

    > Codziennie???

    w dni robocze, moze z tym czasem troche przesadzilem, spojrzenie na
    notowania to 2 minuty(notowania funduszy w ktore zainwestowalem), jezeli
    obserwuje cos niepokojacego, albo np. raz na tydzien przegladam wszystkie
    fundusze aby wypatrzec czy nie ma jakiegos ktorym moznabyloby sie jeszcze
    zainteresowac, wtedy zajmie to powiedzmy ze 20 minut, zeby przejrzec
    fundusze, porownac, pomyslec itp...

    > Średnio 22,5 minuty dziennie. Daje nam to 17 dni roboczych w roku!
    > Do zarządzania finansami trzeba mieć wiedzę ponadprzeciętną, zatem wartą
    > więcej niż średnia krajowa. Powiedzmy, że dwukrotnie.
    > Powinieneś zyskiwać MINIMUM jedną średnią krajową rocznie plus odsetki,
    > jakie dostałbyś z inwestycji o "zerowym" ryzyku (obligacje).

    srednia krajowa mysle ze mozna w ten sposob "zarobic" szybko,
    zalezy oczywiscie jaki jest kapital, bo inny czas bedzie jezeli kapital
    bedzie 1000pln, inny jezeli to bedzie 10000pln a jeszcze inny dla 30k czy
    100k, dla 100k mozna jednego dnia zarobic(jak i stracic) srednia krajowa :)

    > Przy takim nakładzie czasu i inwestowaniu długoterminowym nie widzę sensu
    > kupowania funduszy.

    To co innego mozesz mi polecic abym mogl miec takie zyski jak mam w tej
    chwili z funduszy? z ostatnich 3 miesiacy mam zysk ok 8%(a raczej jeszcze
    wiecej, bo nie liczylem tego dokladnie), czyli w skali
    roku przy stalych warunkach jak do tej pory byloby to ok 32% ?

    Jezeli dasz mi rownie atrakcyjna alternatywe, to chetnie skorzystam :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ In Tulsa, Oklahoma, it is against the ]
    [ Ekg: #3781111 ][ law to open a soda bottle without ]