    From: "stempelek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fundusze inwestycujne
    Date: Tue, 5 Feb 2002 21:26:03 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pg165.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Skoro obligacje są oprocentowane w okolicach 16%>
    To było 13 miesięcy temu !!!! na DOS-ach (16%)

    > Obecnie nie znajdziesz wyzej oprocentowanych obligacji, niz 10-11%.
    Przy odrobinie szczęścia na giełdzie można wyłapać jakieś OK na lekko więcej
    (netto)

    >Miales chyba na mysli wysokosc kuponow odsetkowych.
    Co masz ma myśli (może jakiś przykład).

    >A do tego jeszcze musisz zaplacicprowizje od kupna obligacji (minimum
    0,3%).
    to jest kwestia ilości - myślę że przy kwotach większych może 0,2 by weszło
    w rachubę

    > to nawet jakby dane towarzystwo osiągało jakąś 13-14% stopę zwrotu ,....
    bardzo mało realne, ale z uwagi na płynność kasy jeżeli osiągniemy takie
    same oprocentowanie jak średnio na obligach to myślę, że warto o tym
    pomyśleć. moim zadaniem co będzie można zarobić to jakieś 8-9%.

    >to było by to chyba lepsze niż lokaty w banku nawet internetowym.
    weź pod uwagę kapitalizację w Internetach i płynność

    stempelek
    http://www.obligacje.prv.pl
    s...@p...onet.pl
    gg: 503704