  • Data: 2017-12-13 20:22:57
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA84ACB22B2DFFbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    >Ale po ponad 4 tez juz był.
    >A moze za chwile bedzie po 5?

    albo po 50

    >przy czym osiagniety pierwszy raz od kilku lat...

    Ze tak wysoki, czy tak niski ?

    >Czyli ze ten kredyt frankowy sprzedawany jako tani w najlepszym razie
    >bedzie równie drogi?

    No przeciez ci reklamowali jako stabilna walute :-)
    Poza tym byl rok 2007 i frank tanial jak glupi, a odsetki od PLN byly
    wysokie.

    Wiadomo bylo, ze to sie tak nie moze utrzymac ... ale nie bylo
    wiadomo, ze sie odbije w druga strone az dwa razy :-)

    >Ale podoba mi sie jak podchodzisz do tematu - jak bankowcy - własnie
    >wywrozyłes kurs franka na 30 lat do przodu - no wypisz wymaluj
    >sprzedawcy...

    Inflacja moze tez franka dotyczyc, tylko oni chyba nie maja celu
    inflacyjnego 2.5% :-)

    Ale jak bedzie inflacja, to pewnie LIBOR podskoczy ...

    J.