  • Data: 2004-02-07 14:45:46
    Temat: Re: Frajerzy z Internet Explorer
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba W" <w...@e...teleton.pl> napisał w wiadomości
    news:c02r8i$mrk$1@news.onet.pl...

    > Dziwnym trafem mam problemy z Mozillą na stronie bardzo istotnej
    > dla mnie: Citibank online. Po zalogowaniu rozwala sie uklad strony.
    > Czy ktoś ma podobny problem?

    Masz problemy z Mozillą czy ze stroną ?

    To, że IE ją "dobrze pokazuje" ("pokazuje jak chciał autor")
    nie oznacza że jest dobra.

    Nie korzystam z banków, które "olewają standardy".
    Ostatni przykład pokazał czym to sie może skończyć.

    Przykład BPH PBK pokazuje, ze można inaczej (jak się musi).

    BAH
    PS.
    http://www.osiolki.net./id/11