  • 1. Data: 2004-02-09 08:34:27
    Temat: Forum mB leży?
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Witam!

    Krótkie pytanko: czy tylko u mnie forum mBanku leży i kwiczy, czy może
    to jakaś większa awaria (chwyt marketingowy ;-))? Nie mogę tam wejść od
    wczorajszego wieczora.

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Najbardziej lubię wizualizować sobie
    ostateczny krach systemu korporacji.

  • 2. Data: 2004-02-09 09:01:25
    Temat: Re: Forum mB leży?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c07gmr$2kr$...@k...task.gda.pl,
    Piotr Zawadzki <p...@f...pl>:

    > Krótkie pytanko: czy tylko u mnie forum mBanku leży i kwiczy, czy może
    > to jakaś większa awaria (chwyt marketingowy ;-))? Nie mogę tam wejść
    > od wczorajszego wieczora.

    Dopiero od wieczora? U mnie od samego rana nie dzialalo.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-02-09 09:37:42
    Od: " kz0" <k...@g...pl>

    RobertSA <u...@o...pl> napisał(a):

    > c07gmr$2kr$...@k...task.gda.pl,

    > Dopiero od wieczora? U mnie od samego rana nie dzialalo.

    U mnie to już nie kwiczy tylko leży.
    Najsmutniejsze jest to, że nikt z czerwonym napisem intranet obok nazwiska sie
    nie odzywa, zadnego komunikatu, czyli wszystko po staremu. Pan WB też chyba
    został uprowadzony. Zaczynam sie zastanawiać, wiadomo nad czym.
    Pzdr. kz0

  • 4. Data: 2004-02-09 09:52:44
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam!
    >
    > Krótkie pytanko: czy tylko u mnie forum mBanku leży i kwiczy, czy może
    > to jakaś większa awaria (chwyt marketingowy ;-))? Nie mogę tam wejść od
    > wczorajszego wieczora.

    Tak pewnie wygląda nowa strategia mBanku
    przerzucania kosztów (VW) i lamentów (pbb)
    Nie nadążali sprzątać na forum,
    więc pewnie biorą na przeczekanie.
    W zasadzie nie ma teraz czego żałować,
    to ostatnio była dżungla przekleństw jęków i skowytów
    Po tej ścianie płaczu praktycznie nie sposób było się poruszać.

    > Pozdrawiam
    > PWZ

    & St.

  • 5. Data: 2004-02-09 10:13:26
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@f...pl news:c07gmr$2kr$1@korweta.task.gda.pl

    > Krótkie pytanko: czy tylko u mnie forum mBanku leży i kwiczy, czy może
    > to jakaś większa awaria (chwyt marketingowy ;-))? Nie mogę tam wejść od
    > wczorajszego wieczora.

    Mi dziala caly czas, zarowno wczoraj jak i dzis,.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 6. Data: 2004-02-09 10:20:37
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

    > Tak pewnie wygląda nowa strategia mBanku
    > przerzucania kosztów (VW) i lamentów (pbb)
    > Nie nadążali sprzątać na forum,
    > więc pewnie biorą na przeczekanie.

    Mam nadzieje, że nie zrobią tego samego w serwisie transakcyjnym, tj.nie wezmą
    na przeczekanie - od wypływających pieniędzy - i po prostu nie wyłączą www ;-)

    Ja na wszelki wypadek wypłyne już teraz

    pzdr
    Artur

  • 7. Data: 2004-02-09 10:50:25
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    X...@2...180.128.20,
    Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com>:
    > p...@f...pl news:c07gmr$2kr$1@korweta.task.gda.pl

    > Mi dziala caly czas, zarowno wczoraj jak i dzis,.

    Nie wierze - po 04-02-08 06:53 az do przed chwila, czyli ponad dobe, nie
    bylo ani jednego postu - nie ma takich cudow, zeby tylko u Ciebie dzialalo.

    --
    Robert