  • 1. Data: 2006-01-05 12:40:46
    Temat: Fortis raz jeszcze?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Założyłem e-Pakiet i działa. Ale mam pytanie, czy trzeba złożyc w Planecie
    wniosek o kartę? Czy czekać aż przyślą tę VE?

  • 2. Data: 2006-01-05 13:04:20
    Temat: Re: Fortis raz jeszcze?
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):
    > Założyłem e-Pakiet i działa. Ale mam pytanie, czy trzeba złożyc w Planecie
    > wniosek o kartę? Czy czekać aż przyślą tę VE?

    Jeżeli we wniosku który wypełniałeś przy założeniu konta zaznaczyłeś, że
    chcesz VE to nic więcej nie musisz robic :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2006-01-05 13:12:33
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Jeżeli we wniosku który wypełniałeś przy założeniu konta zaznaczyłeś, że
    > chcesz VE to nic więcej nie musisz robic :)

    Pamiętam, że wpisywałem co ma być napisane na karcie.

    A długo ją produkują?

  • 4. Data: 2006-01-05 14:22:49
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    > Pamiętam, że wpisywałem co ma być napisane na karcie.

    No to wypełniłeś więc Ci przyjdzie :)

    > A długo ją produkują?

    Nie pamiętam, ale na pewno nie było to jak dla mnie długo.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2006-01-05 18:32:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Przemek" <

    > Nie pamiętam, ale na pewno nie było to jak dla mnie długo.

    do 2 tygodni powinna przyjsc
    Pociesz się, że ja ponad 2 miesiace temu zlozylem wszystkie wymagane
    papierki na nową Kartę Kredytową Visa Fortisa i nadal czekam na karte
    albo na informacje, ze na nią nie zasluguje :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2006-01-05 19:29:53
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > papierki na nową Kartę Kredytową Visa Fortisa i nadal czekam na karte
    > albo na informacje, ze na nią nie zasluguje :-)

    Pewnie jak zwykle bank mówi, że karta już jest i przyjmuje wnioski. Ale
    naprawdę plastik jeszcze się produkuje i produkt nie jest scertyfikowany w
    VISA. Marketing.

  • 7. Data: 2006-01-05 21:04:34
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    blad napisał(a):

    > Pociesz się, że ja ponad 2 miesiace temu zlozylem wszystkie wymagane
    > papierki na nową Kartę Kredytową Visa Fortisa i nadal czekam na karte
    > albo na informacje, ze na nią nie zasluguje :-)

    A nie wiesz może czy zsumowaliby mi limity z dwoch KK, oczywiście bez
    problemu mogę je zamknąć?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2006-01-05 22:29:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Przemek"
    > A nie wiesz może czy zsumowaliby mi limity z dwoch KK, oczywiście
    > bez problemu mogę je zamknąć?

    oni chyba nie oferowali swojej karty za inną - takie przeniesienia
    karty oferowaly inne banki.
    *** blad ***

  • 9. Data: 2006-01-06 09:25:57
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Pociesz się, że ja ponad 2 miesiace temu zlozylem wszystkie wymagane
    > papierki na nową Kartę Kredytową Visa Fortisa i nadal czekam na karte
    > albo na informacje, ze na nią nie zasluguje :-)

    Jeśli będą przeliczać waluty tak jak dla VE to taka KK niema sensu. Swoją
    drogą jestem ciekaw która KK na polskim rynku ma najkorzystniejsze
    przeliczniki. Chodzi mi głównie o RUR, GEL, UAH, BYR, USD

  • 10. Data: 2006-01-07 20:50:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"

    > drogą jestem ciekaw która KK na polskim rynku ma najkorzystniejsze
    > przeliczniki. Chodzi mi głównie o RUR, GEL, UAH, BYR, USD

    a nie jest to przypadkiem tak, że karty z roznych bankow beda
    przeliczaly tak samo z RUR jak i z UAH?
    Po prostu robi to za nei VISA stosujac takie same przeliczniki
    a na jaka prowizje bank sie z nimi umowil to tylko potem potracaja
    Watpie by prowizja zalezala od waluty i to tak ze jeden bank ma inan
    niz drugi
    *** blad ***