  • 11. Data: 2005-11-04 10:12:40
    Temat: Re: Fortis - patałachy?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Za darmo, ale kursy niekorzystne.

    A ile procent dodają do kursu VISA? Może bardziej mi się opłaci niż 3% przy
    karcie podróżnika w ING?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 12. Data: 2005-11-04 11:29:43
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2005-11-04, Glenn napisał/a/o:

    > Za darmo, ale kursy niekorzystne.

    > Raczej nie. Oni to konto chyba trochę po macoszemu traktują.

    Dają, dają. Chyba e-limit to nazywają. Max 3 tys. ale na początek chcą
    przyznać tylko 1 tys. i chcą do tego jeszcze zaświadczenie o dochodach.
    Stwierdziłem, że to za duża cena za 1 tys. limitu.
    Próby negocjacji odrzucili.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2005-11-04 12:20:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A ile procent dodają do kursu VISA? Może bardziej mi się opłaci niż
    > 3% przy karcie podróżnika w ING?

    Niestety nie wiem.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 14. Data: 2005-11-04 14:56:55
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

> [...]
    > przyznać tylko 1 tys. i chcą do tego jeszcze zaświadczenie o dochodach.
    > Stwierdziłem, że to za duża cena za 1 tys. limitu.

    Mi by pasowało

  • 15. Data: 2005-11-04 19:11:53
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > A ile procent dodają do kursu VISA? Może bardziej mi się opłaci niż 3%
    > przy karcie podróżnika w ING?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz Niedźwiecki

    W Fortisie nie jest to takie proste. Mają oddzielną tabelę kursów walut dla
    transakcji kartowych. Oficjalnie nie mają prowizji, ukrywają ją w kursach.
    Dodam, że tabela ta nie jest nigdzie publikowana (trzeba dzwonić).

  • 16. Data: 2005-11-04 19:59:00
    Od: trainer <t...@p...org>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > A ktoś może mi podesłać link do cennika, bo nie mogę znaleźć?

    http://www.fortisbank.com.pl/download/pdf/taryfaof.p
    df

  • 17. Data: 2005-11-05 11:13:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "rsa127"
> [...]
    > walut dla transakcji kartowych. Oficjalnie nie mają prowizji,
    > ukrywają ją w kursach. Dodam, że tabela ta nie jest nigdzie

    w regulaminie KK Fortisa napisali ze ta tabela jest publikowana
    - wczoraj wystepujac o tą KK pytałem o konkretny URL
    Podobno jest alno z normalych stron nie ma linku do niego :-)
    Jak ich przycisne to muszą mi link podać skoro ujawnili go w
    regulaminie
    *** blad ***