  • 1. Data: 2005-11-02 18:20:14
    Temat: pozyczka
    Od: "M.D" <a...@w...pl>

    WItam grupowiczow

    Mam pytanie czy mozecie mi doradzic gdzie moge wziasc pozyczke od reki. Mam
    20 lat i mam juz prace umowe na czas nieokreslony ale pracuje dopiero 1.5
    miesiaca. W city banku trzeba miec 1800zl brutto ja mam 1550 ;/ , w pko 3
    miechy pracowac , w skoku 21 lat a ja potrzebuje na gwalt kasy mozecie mi
    cos poradzic??

  • 2. Data: 2005-11-02 19:18:29
    Temat: Re: pozyczka
    Od: "piotr.szczepanski" <p...@g...pl>

    M.D wrote:
> [...]
    > miechy pracowac , w skoku 21 lat a ja potrzebuje na gwalt kasy mozecie mi

    provident chyba zostaje

  • 3. Data: 2005-11-02 22:03:33
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    Użytkownik "piotr.szczepanski" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dkb3dj$367$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > provident chyba zostaje

    witam,
    a to dlatego, że staż 1,5 miesiąca (?!?!?!) i umowa na czas nieokreślony
    (?!?!?!) scoring w każdym banku odrzuci taki wniosek. przynajmniej 3
    miesiące musiałyby być przepracowane.
    pozdrawiam,
    ksywka

  • 4. Data: 2005-11-03 07:25:21
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    M.D zapodał(-a):
> [...]
    > dopiero 1.5 miesiaca. W city banku trzeba miec 1800zl brutto ja mam
    > 1550 ;/ , w pko 3 miechy pracowac , w skoku 21 lat a ja potrzebuje na

    Jak masz, poproś kogoś z rodziny o pożyczkę.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,