  • 1. Data: 2002-03-05 12:43:28
    Temat: Fortis jest ok .....
    Od: "jaca" <j...@b...pl>

    ale dlaczego na najzwyklejszą Visę Electron czekam już miesiąc ?

    jacek

  • 2. Data: 2002-03-05 12:54:55
    Temat: Re: Fortis jest ok .....
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale dlaczego na najzwyklejszą Visę Electron czekam już miesiąc ?

    Bo chyba juz zamyka e-pkaiet i cos im sie popsulo i recznie robia wszystko a
    nie z automatu

  • 3. Data: 2002-03-05 13:14:13
    Od: "jaca" <j...@b...pl>

    > Bo chyba juz zamyka e-pkaiet i cos im sie popsulo i recznie robia wszystko
    > nie z automatu

    wszystko rozumiem ale to ma być.......... złoty pakiet

  • 4. Data: 2002-03-05 13:35:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wszystko rozumiem ale to ma być.......... złoty pakiet

    ha ha ha ha - a to sorry.

    Gdzie tak czekasz?
    Ja widzialem scne - przyszedl facet odebral wszystko co trzeba zapytal sie
    kieduy karta - kobitka powiedziala ze wciagu ygodnia.
    Zakladam ze zloty pakiet - bo to oddzal tylko dla "fizycznych".
    Czyli... Dzwon do opiekuna rachunku i opieprz. W koncu elytarny bank :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

    Prosze wypelnij ankiete. Zbieram dane do pracy magisterskiej
    http://ankieta.amra.pl
    Dziekuje!

  • 5. Data: 2002-03-05 14:09:19
    Od: "jaca" <j...@b...pl>

> [...]
    > Zakladam ze zloty pakiet - bo to oddzal tylko dla "fizycznych".
    > Czyli... Dzwon do opiekuna rachunku i opieprz. W koncu elytarny bank :)

    opiekun konta mówiła tak z dwa tygodnie temu że
    wysyłają automatycznie po pierwszym wpływie na rachunek, czyli karta idzie
    do mnie już miesiąc, na szczęście nie jest mi na razie potrzebna, mogę
    czekać jeszcze z miesiąc :-)

    jacek

    p.s. wysłałem maila do obsługi internetowej i miły pan napisał mi że
    trzeba złożyć wniosek o wydanie karty ( mają mnie chyba za debila, ale
    spoko )

  • 6. Data: 2002-03-05 14:13:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > p.s. wysłałem maila do obsługi internetowej i miły pan napisał mi że
    > trzeba złożyć wniosek o wydanie karty ( mają mnie chyba za debila, ale
    > spoko )

    Noe to raczej oni sa debile i wysylaja gotowe formulki... Czasami takie
    dostawalem odpowiedzi... zwlaszcza na "niewygodne" pytania