  • Data: 2002-01-04 16:14:04
    Temat: Re: [Fortis] i tez nie lubie :(
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny Panie,
    Dziękujemy za złożenie wniosku o kartę Visa Classic.
    Uprzejmie informujemy, że karta ta jest dostępna tylko dla Posiadaczy
    Pakietów Srebrnych i Złotych.
    O wprowadzeniu karty Visa Classic również dla Posiadaczy e-Pakietu
    niezwłocznie Panią/Pana powiadomimy.
    Z poważaniem
    Zespół Obsługi Infolinii

    No i co ja mam teraz robic? Pol roku minelo....
    No nie pojde przeciez do Pekao... :((((((((((((((((((

    Naprawde poza Pekao nie ma zadnego innego banku w Polsce, ktory daje VC
    chargowa dla studentow???

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info