  • Data: 2002-01-05 15:21:55
    Temat: Re: [Fortis] i tez nie lubie :(
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Jan 2002 16:08:59 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Ale wlasnie pytanie - w ogole nie daje chargowej???

    Nie. Od zakupow kiedy konto puste jest dopuszczalne saldo debetowe
    albo kredyt odnawialny.

    >Nie kumam tych glupich bankow.
    >Typu w BZWBKa daja wypukla (mam), ale wplywy jakos tez musza byc wysokie i
    >co najmniej 3 miechy trzeba miec konto.
    >Nie rozumiem. (ok. no niby na zelazkach moznaby robic przekrety, ale bez
    >przesady....)

    Zdziwilbys sie jakie ludzie potrafia robic numery nawet o stosunkowo
    male pieniadze :(.
    A na chargowej mozesz przeciez niesplacic nawet calego limitu
    karty+jeszcze dodaktowo przekroczenie przez transkacje
    nieautoryzowane.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl