  • 1. Data: 2004-02-16 14:13:55
    Temat: Fajna reklama :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Honor Milosc i Przelewy przez Internet.
    Rzeczy, których nie mozna miec za pieniadze.

    Zgadnijcie - co to za bank?

    http://www.prnews.pl/download/honor.jpg

    P.S. Szukajcie jej w mediach ;)

  • 2. Data: 2004-02-16 14:25:05
    Temat: Re: Fajna reklama :)
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Zgadnijcie - co to za bank?

    A co tu zgadywać? Jest na dole strony :)

    > http://www.prnews.pl/download/honor.jpg

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 3. Data: 2004-02-16 14:26:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    SebCz <a...@a...pl> wrote:
    > A co tu zgadywać? Jest na dole strony :)

    przed obejrzeniem miales zgadywac, kurka! ;P

  • 4. Data: 2004-02-16 14:36:35
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Honor Milosc i Przelewy przez Internet.
    > Rzeczy, których nie mozna miec za pieniadze.
    >
    > Zgadnijcie - co to za bank?
    >
    > http://www.prnews.pl/download/honor.jpg

    Ciekawie to na dole strony wygląda:

    Od 15.02 najwiekszy bank internetowy wprowadził opłaty [logo] i tak powinno
    być w każdym banku ;)

  • 5. Data: 2004-02-16 14:43:19
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > przed obejrzeniem miales zgadywac, kurka! ;P

    No kurka, ostatnio szybciej klikam niż myślę ;)))))
    A w tej milisekundzie pomyślałem o VW i Lukasie. Ale stawiałem na VW, bo
    eKonto Pro Lukasa ma chyba oplate za token wciąż? No to nie jest to tak
    darmo zupełnie. Bo chyba nie mieli na mysli zwyklego eKonta, bo tam jednak
    _wygodnie_ dowolnego przelewu się nie robi (trza dzwonic i definiować).

    Ale wypunktowali mBankowi uczucia Klientów :)) - Honor i Miłość (w domyśle
    Honor Banku i Miłość Klientów)

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 6. Data: 2004-02-16 14:47:47
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Honor Milosc i Przelewy przez Internet.
    > Rzeczy, których nie mozna miec za pieniadze.

    Rozum, Logika i Pomysłowość.
    Rzeczy, których nie mozna miec za pieniadze.

    Ciekawe czemu platnymi tokenami sie tak nie chwalą ;)

    --
    Franz

  • 7. Data: 2004-02-16 15:58:47
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawie to na dole strony wygląda:
    >
    > Od 15.02 najwiekszy bank internetowy wprowadził opłaty [logo] i tak
    powinno
    > być w każdym banku ;)

    Wyciąłeś fragment ze środka. To tak jak niektórzy z Biblii
    wyciągają: "Poszedł i powiesił się". "Idź i ty czyń tak samo". ;-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 8. Data: 2004-02-16 16:46:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Wyciąłeś fragment ze środka. To tak jak niektórzy z Biblii
    > wyciągają: "Poszedł i powiesił się". "Idź i ty czyń tak samo". ;-)

    :)))
    Nic nie wycinałem,
    przeczytałem cały wiersz od początku do końca :)

    > Pozdrawiam,
    > Artur

    pzdr, St.

  • 9. Data: 2004-02-16 16:55:51
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    > :)))
    > Nic nie wycinałem,
    > przeczytałem cały wiersz od początku do końca :)

    Gazety też czytasz wierszami? :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 10. Data: 2004-02-16 17:43:53