  • 21. Data: 2004-02-17 13:19:39
    Temat: Re: Fajna reklama :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    user <j...@o...pl> wrote:
    > ale jak mozna przeczytac na tej samej stronie GW... mBank przynosi
    > ogrmne straty BRE , a lukas ma zyski...i przelewy gratis

    straty na detalu, ktory ma ledwie 3 lata.
    Co do ogromnych strat - mial je w tamtym roku - teraz ma zyski. Male bo male
    ale zyski. Doczytaj takze co mowi sie o ewentualnej fuzji itp.

  • 22. Data: 2004-02-17 14:07:05
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-17 13:46, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako SebCz wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    O wasnie ! Panie i Panowie eBankowe uciekające w każdą stronę w popłochu
    - Przypominamy, za korzystanie z E-Konta Pro będziecie płacić 9 PLN
    miesięcznie ... Chyba , że macie odpowedni grosz ;)

    (czy uratowałem lukasa ???)

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 23. Data: 2004-02-17 14:08:23
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0t79p$hbo$...@n...news.tpi.pl,
    Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>:
> [...]
    > popłochu - Przypominamy, za korzystanie z E-Konta Pro będziecie
    > płacić 9 PLN miesięcznie ... Chyba , że macie odpowedni grosz ;)

    VW tez cos takiego wprowadzi pewnie, bo im glownie zalezy na depozytach.

    --
    Robert

  • 24. Data: 2004-02-17 16:16:19
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 17 Feb 2004 13:27:27 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Dla jakiej wiekszosci?

    Druga wiekszosc w moim zdaniu to wiekszosc wypowiadajacych sie na ten temat w
    internecie.

    >Bo mnie sie zdaje, ze pozbywajac sie tych krzykaczy wrazliwych na cene -
    >bank bardzo dobrze robi. Zreszta zawsze tak pisalem - npo w konteksice Pekao

    Latwiej jest zrobic dobry biznes gdy jest zaufanie, niz gdy go nie ma, wiec
    IMHO tak dobrze to znowu nie robi, inna sprawa, ze przybylo w ubieglym roku
    mnostwo klientow, dla ktorych mbank to dokladnie taki sam bank jak inne, wiec
    ich to w wiekszosci nie bedzie nic obchodzilo, ze ich bank robi w balona, bo
    nawet nie beda tego swiadomi, zalosne owieczki...

  • 25. Data: 2004-02-17 17:10:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Druga wiekszosc w moim zdaniu to wiekszosc wypowiadajacych sie na ten
    > temat w internecie.

    Czy z tego wnosisz, ze jest to wiekszosc z 560 tysiecy klientow?

> [...]
    > sam bank jak inne, wiec ich to w wiekszosci nie bedzie nic
    > obchodzilo, ze ich bank robi w balona, bo nawet nie beda tego

    To nie ten sam bank co na poczatku, to nie sa ci sami klienci, to nie jest
    ten sam model biznesowy.
    Zebys sie nie zdziwl, jak VBd wprowadzi jakies oplaty, zeby zahamowac
    przyplyw nierentownych klientow. I mam nadzieje, ze dosc szybko to robi, bo
    szkoda dobry produkt popsuc

  • 26. Data: 2004-02-17 19:08:47
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 17 Feb 2004 18:10:09 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Czy z tego wnosisz, ze jest to wiekszosc z 560 tysiecy klientow?

    Nie. :(

    >Zebys sie nie zdziwl, jak VBd wprowadzi jakies oplaty, zeby zahamowac
    >przyplyw nierentownych klientow. I mam nadzieje, ze dosc szybko to robi, bo
    >szkoda dobry produkt popsuc

    Wlasnie wtedy by go popsul. :P

  • 27. Data: 2004-02-17 20:27:37
    Temat: Re: Fajna reklama - po korekcie ?;-)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > :)))
    > Nic nie wycinałem,
    > przeczytałem cały wiersz od początku do końca :)

    Aż oczom nie wierzę :)
    Taka sama reklama, a jednak nie ta sama ;)
    http://adidm.supermedia.pl/ads/lukas/mail030217/m1b.
    gif
    Czyżby marketing Lukasa czytał pbb?

    Amra, możesz sprawdzić swoje źródło czy wygląda tak samo jak wczoraj?

  • 28. Data: 2004-02-17 21:30:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Amra, możesz sprawdzić swoje źródło czy wygląda tak samo jak wczoraj?

    No ta reklama u mnie co jest na serwerze jest w starej wersji, wiec
    podejrzewam, ze to nowa wersja ;)