  • 1. Data: 2004-02-16 12:05:42
    Temat: Czat na mbanku z ekspertami w sprawie nowej TPiO wlasnie sie zaczal...
    Od: devnull <d...@n...net>

    http://www.mbank.com.pl/mczat/index.html

  • 2. Data: 2004-02-16 12:28:25
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 16 Feb 2004 13:05:42 +0100, devnull <d...@n...net> wrote:

    >http://www.mbank.com.pl/mczat/index.html

    Heh, czat sie zacina, polaczenie jest zrywane, moderator tnie 99% pytan -
    ludzie sie wkurzaja - Sajgon...

  • 3. Data: 2004-02-16 12:32:08
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 16 Feb 2004 13:28:25 +0100, devnull <d...@n...net> wrote:

    >Heh, czat sie zacina, polaczenie jest zrywane, moderator tnie 99% pytan -
    >ludzie sie wkurzaja - Sajgon...

    Wojbolan wlasnie przeprasza za klopoty techniczne... lol

  • 4. Data: 2004-02-16 12:47:43
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 16 Feb 2004 13:32:08 +0100, devnull <d...@n...net> wrote:

    >Wojbolan wlasnie przeprasza za klopoty techniczne... lol

    No coz, niby jest w dyskusji przedstawiciel pentora, ale na zadne pytanie nie
    chce odpowiedziec - wszystkie pytania zadawane w zwiazku z tym jak
    przeprowadzali badania sa moderowane i sie nie pojawiaja. To po co oni tego
    pentora zawolali do czatu, dla okrasy? Zenada nie czat.

  • 5. Data: 2004-02-16 14:38:48
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    tego
    > pentora zawolali do czatu, dla okrasy? Zenada nie czat.

    No to moze ja Ci bede mogl odpowiedziec. Przed wakacjami (czerwiec?)
    zadzwonila do mnie pani, ze w imieniu pentora (?) i mBanku ma ankiete,
    ze zostalem wybrany itd.
    Przyszla z laptopikiem i przez prawie 45 minut odpowiadalem na rozne
    pytania w stylu "jaki bank wybralbys gdyby...." albo posegreguj banki wg..."
    albo co dla ciebie jest najwazniejsze...." itd

    pozdrawiam
    MarcinP
    ps
    tylko zeby nie bylo, ze te przelewy to sa platne dzieki mnie !!! ;)

  • 6. Data: 2004-02-16 15:00:47
    Od: "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl>

    Autor: devnull <d...@n...net>
    Data: 16 lutego 2004 13:47:43
    > ... Zenada nie czat.

    A czego się spodziewałeś...? ;-))

    I to po cyrkach z próbą zamknięcia niewygdonego Forum...

  • 7. Data: 2004-02-16 15:14:31
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 16 Feb 2004 14:38:48 -0000, "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >pytania w stylu "jaki bank wybralbys gdyby...." albo posegreguj banki wg..."
    >albo co dla ciebie jest najwazniejsze...." itd

    Ja im zadawalem m.in. tak proste pytania jak: Ile osob sposrod ankietowanych to
    byli klienci mbanku, a ile nie klienci (bo podobno wg W.B. takich tez
    ankietowano) i czy brano pod uwage w ankiecie staz danego klienta w mbanku.

    Ma to istotne znaczenie, bowiem nie klienci mbanku nie znaja z reguly specyfiki
    bankowosci wirtualnej, wiec ich odpowiedzi nie daja wgladu w to co mysla obecni
    klienci mbanku.
    Zas sposrod obecnych klientow mbanku wiekszosc najstarszych klientow jest
    najbardziej zawiedzionych, bo to oni pomogli mbankowi odniesc sukces jesli
    chodzi o ilosc pozyskanych klientow i tym samym poziom depozytow, a teraz im
    sie wywija takie numery...

    Brak odpowiedzi na te pytania moze swiadczyc iz zdaja sobie oni obecnie sprawe,
    ze ankieta byla zle przeprowadzona i dlatego nie udzielaja odpowiedzi na te i
    inne jej dotyczace pytania, moderowanie takich, jak sie okazuje niewygodnych
    dla nich pytan (a zadalem jesli chodzi o ankiete ok. 10 i zadne z nich sie nie
    pojawilo) bardzo zle o nich swiadczy.

  • 8. Data: 2004-02-16 15:17:45
    Od: devnull <d...@n...net>

    On 16 Feb 2004 16:00:47 +0100, "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl>

    >A czego się spodziewałeś...? ;-))

    Spodziewalem sie, ze beda wycinac tylko obelzywe wypowiedzi, a nie niewygodne
    pytania. Z etyka to oni sa bardzo na bakier i jak tu w takim banku trzymac
    pieniadze...?

  • 9. Data: 2004-02-16 15:22:04
    Od: devnull <d...@n...net>

    wrote:

    >Autor: devnull <d...@n...net>
    >Data: 16 lutego 2004 13:47:43
    >
    >A czego się spodziewałeś...? ;-))
    >
    >I to po cyrkach z próbą zamknięcia niewygdonego Forum...

    Dopiero teraz zdjeli moderacje na czacie (przez ponad 3 godziny czat byl
    zablokowany - nie mozna bylo wysylac zadnych postow, tzn. posty trafialy do
    moderatora, a ten je *wszystkie* kierowal do /dev/null ).

  • 10. Data: 2004-02-16 15:40:51
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

> [...]
    specyfiki
    > bankowosci wirtualnej, wiec ich odpowiedzi nie daja wgladu w to co mysla

    Widze, ze na prowadzeniu badan tez sie znasz? Zdradz czym sie zjamujesz,
    prosze! :D

> [...]
    > chodzi o ilosc pozyskanych klientow i tym samym poziom depozytow, a teraz

    Czasy sie zmieniaja. Czy Ty nie mozesz tego zrozumiec?
    Placzesz ciagle nad rozlanym mlekiem, zmiast zajac sie czyms konstruktywnym
    ;)

> [...]
    niewygodnych
    > dla nich pytan (a zadalem jesli chodzi o ankiete ok. 10 i zadne z nich sie

    Mojego pytania tez zadnego nie puscili i co mam o tym sadzic? ;)
    A nie pomyslales o tym, ze bank chce zwiekszyc przychody? Gdybys czasem
    pomyslal wiecej, to doszedlbys do bardziej konstruktywnych wnioskow od tych,
    ktore obecnie prezentujesz ;)