  • 1. Data: 2002-12-08 11:36:55
    Temat: Europejski Bank Centralny
    Od: "szwejk" <s...@w...pl>

    Witam

    Pisze prace mgr na temat roli banku centralnego w systemie bankowym w Polsce
    w porownaniu z rozwiazaniami stosowanymi w krajach Unii Europejskiej. Czy
    ktos zna miejsce w sieci gdzie mozna znalezc informacje na temat
    Europejskiego Banku Centralnego i bankow centralnych krajow Unii
    Europejskiej.

  • 2. Data: 2002-12-08 11:40:13
    Temat: Re: Europejski Bank Centralny
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asvaqj$hjo$1@news.tpi.pl, szwejk wrote:
> [...]
    > Europejskiej. Czy ktos zna miejsce w sieci gdzie mozna znalezc
    > informacje na temat Europejskiego Banku Centralnego i bankow

    Leniwy jesteś ;)
    Na stronach Europejskiego banku centralnego.
    Wpisujesz w Google ECB i po sekundzie jestes juz tam:

    http://www.ecb.int

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-08 11:43:09
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asvb38$mfc$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > Leniwy jesteś ;)
    > Na stronach Europejskiego banku centralnego.
    > Wpisujesz w Google ECB i po sekundzie jestes juz tam:
    >
    > http://www.ecb.int

    Tam też znajdziesz (jeśli jeszcze nie znalazłeś) linki do wszystkich bankow
    centralnych Unii:

    http://www.ecb.int/links/links.htm

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-08 11:53:10
    Od: "szwejk" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Leniwy jesteś ;)
    > Na stronach Europejskiego banku centralnego.
    > Wpisujesz w Google ECB i po sekundzie jestes juz tam:
    >
    > http://www.ecb.int
    >

    > --
    > Robert
    > To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    > Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

    Bylem tam ale wszystko jest w j. angielskim a mnie chodzi o strony w j.
    polskim

  • 5. Data: 2002-12-08 11:57:02
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asvbp3$mjg$1@news.tpi.pl, szwejk wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bylem tam ale wszystko jest w j. angielskim a mnie chodzi o strony w
    > j. polskim

    Grrr...
    Gdzie to napisałeś w pierwotnym zapytaniu?
    Dlaczego nie szanujesz czasu grupowiczów?

    Jeśli nie znasz języka obcego, to czemu wybrałeś sobie temat pracy związany
    z zagranicznymi instytucjami?

    Zmień temat na osadzony w Polsce.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-09 16:00:11
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    szwejk wrote:

    (...)
    > Bylem tam ale wszystko jest w j. angielskim a mnie chodzi o strony w j.
    > polskim

    Trzba było tak od razu. Zacznij może od Centrum Informacji Europejskiej:
    www.cie.gov.pl Na stronach NBP (wpisz w wyszukiwarkę "Narodowy Bank
    Polski") też, być może, coś znajdziesz na ten temat, ale głowy nie dam.

    Z poważaniem
    PZ

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem