  • 1. Data: 2003-03-27 11:52:43
    Temat: [Euronet] - zmiana oprogramowania
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    IMHO na lepsze - graficzne, przyjemniejsze - juz nie tylko smutne granatowe
    tlo :)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-03-27 12:17:33
    Temat: Re: [Euronet] - zmiana oprogramowania
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > IMHO na lepsze - graficzne, przyjemniejsze - juz nie tylko smutne
    granatowe
    > tlo :)

    A pomaranczowe nie podoba Ci sie ? Calkiem cieply kolor :-)
    dx

  • 3. Data: 2003-03-27 14:56:29
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > IMHO na lepsze - graficzne, przyjemniejsze - juz nie tylko smutne
    > granatowe tlo :)

    Tylko, ze doszedl dodatkowy przycisk - czy chcesz wydruk (tak/nie).
    Jeden z bankomatow, z ktorego dosc czesto korzystam, stoi na zewnatrz od
    poludniowo-zachodniej strony i ... ekran jest ciezko widoczny w pelnym
    sloncu. Pare dni temu czekalem jak glupi na te pieniadze, a bankomat czekal
    na mnie
    :-)

    M.

  • 4. Data: 2003-03-27 19:26:24
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > IMHO na lepsze - graficzne, przyjemniejsze - juz nie tylko smutne granatowe
    > tlo :)

    Mam wniosek racjonalizatorski: niech Euronet nie pobiera prowizji,
    jeżeli klient zgodzi się obejrzeć reklamowego spota, np. Dosia albo Red
    Bull.

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2003-03-27 19:37:18
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...invalid>

    JaKi wrote:
    > IMHO na lepsze - graficzne, przyjemniejsze - juz nie tylko smutne
    > granatowe tlo :)

    Widzialem juz w srode rano - przylaczam sie do opinii przedpiszcy -
    ladniejsze, bardziej czytelne i na cale szczescie doszla opcja nie
    drukowania potwierdzenia, ktore bardzo czesto bylo mi niepotrzebne.

    Pzdr
    Hubert
    hubertg[at]poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2003-03-27 21:55:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:b5v3fs$gkb$2@nemesis.news.tpi.pl...

    Pare dni temu czekalem jak glupi na te pieniadze, a bankomat czekal
    > na mnie

    Nie pamietam czy wczesniej tez tak bylo - teraz pisze ze da pieniadze i
    wydruk dopiero po wyjeciu karty.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-03-27 22:26:07
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    A tak bedac w temacie bankomatow - czy to jakas nowa moda ze laduja je tylko
    banknotami po 100 PLN? Dzis w 3 na 4 bankomaty (2 PKO BP i 2 Euronety) byly
    tylko setki :-/
    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-03-27 22:32:59
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    > IMHO na lepsze - graficzne, przyjemniejsze - juz nie tylko smutne granatowe
    > tlo :)

    Żadnego oprogramowania - wymieniono tylko podkład graficzny pod
    napisami.
    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2003-03-27 22:36:18
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Żadnego oprogramowania - wymieniono tylko podkład graficzny pod
    > napisami.

    Dziekuje za sprostowanie :)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-03-28 02:07:36
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Żadnego oprogramowania - wymieniono tylko podkład graficzny pod
    > napisami.

    Rozumiem, ze pytanie, czy drukowac wydruk, tez jest podkladem graficznym?

    M.