  • Data: 2003-01-12 15:21:27
    Temat: Re: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    m...@o...pl wrote:

    > Gwoli ścisłości to miałem jeszcze drugą kartę, BZWBK, ale miałem na
    > niej 25,27 zł (sprawdziłem wczoraj!). Więc nie mogłem wypłacić z
    > bankomatu który wypłaca tylko Kazikami. Mam chyba prawo być spłukany,
    > na 2 dni przed zastrzykiem finansowym??

    O ile wiem, nie ma jeszcze w Polsce ustawowego obowiazku jazdy koleja
    zelazna? Masz mozliwosc jechac np. stopem, albo na rowerze... Nawet na
    lyzwach (biorac pod uwage to, co sie dzieje za oknem:-(
    A wsiadajac do pociagu masz miec wazny bilet, niezaleznie od aktualnej
    sytuacji finansowej (to _JEST_ obowiazek ustawowy).

    M.