  • 1. Data: 2002-11-15 15:41:49
    Temat: Euronet w Lukasie dla ekonta Pro
    Od: g...@p...gazeta.pl

    "Od 15 listopada klienci e-Konta PRO mogą bezpłatnie wypłacać gotówkę ze wszystkich
    bankomatów Euronetu oraz sieci BZ WBK w całym kraju. W sumie daje to dostęp do ponad
    1000 bezprowizyjnych bankomatów w najlepszych lokalizacjach w Polsce.
    Mamy nadzieję, że ta oferta zadowoli szystkich klientów i pozwoli na łatwy dostęp do
    własnych pieniędzy, w dowolnym mieście przez 24 godziny na dobę"

    źródło: http://www.lukas.pl/obanku.asp#w98
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2002-11-15 21:01:04
    Temat: Re: Euronet w Lukasie dla ekonta Pro
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 15 Nov 2002 16:41:49 +0100, in pl.biznes.banki you wrote:

> [...]
    własnych pieniędzy, w dowolnym mieście przez 24 godziny na dobę"

    No no no.
    Najpierw mbank i multibank. Potem Pekao. Nastepnie - podobno
    tymczasowo w promocji - Inteligo. Teraz Lukas. A juz wkrotce BPH.
    (No i w ewnym sensie przeciez takze Fortis.)
    Euronet rosnie w sile.
    Wszystko to wskazuje na to, ze bankom coraz bardziej oplaca sie
    outsourcing "uslug bankomatowych" niz rozszerzanie i utrzymanie
    wlasnej sieci.
    Jak tak dalej pojdzie banki sprzedadza wszystkie swoje bankomaty
    Euronetowi i bedziemy mieli jedna, milosciwie nam panujaca siec :-)
    (az strach pomyslec co sie bedzie dzialo w przypadku awarii :-))

    PGR

  • 3. Data: 2002-11-15 21:22:18
    Od: z...@p...onet.pl

    Niestety, jak zwykle informacja wyprzedza fakty :P
    Spis bankomatów Euronetu (na który komunikat się powołuje) jest mocno
    nieaktualny:
    np. w Gliwicach jest ich w rzeczywistości conajmniej dwa razy więcej niż w
    wykazie.

  • 4. Data: 2002-11-15 21:40:58
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Nie wiadomo, czy te spoza listy są bezprowizyjne. Na przykład te przy placówkach
    Millenium na pewno nie (choć zarządzane przez Euronet). A swoją drogą Euronet ostro
    idzie do przodu.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-11-16 16:17:57
    Od: "ja_co" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiadomo, czy te spoza listy są bezprowizyjne. Na przykład te przy
    placówkach Millenium na pewno nie (choć zarządzane przez Euronet). A swoją
    drogą Euronet ostro idzie do przodu.

    Koleś mnie przestrzegł, tam gdzie na Euronecie widnieje reklama MILENIUM -
    kasują prowizję

  • 6. Data: 2002-11-17 10:50:25
    Od: s...@o...pl

    > Niestety, jak zwykle informacja wyprzedza fakty :P
    > Spis bankomatów Euronetu (na który komunikat się powołuje) jest mocno
    > nieaktualny:

    Dowiedziałem się na LL, że spis jest nieaktualny. Nie zawiera dodatkowych
    bankomatów Euronetu. Lista jest w trakcie aktualizacji.

    Tylko nie wiem po co się chwalili tak szybko...!

  • 7. Data: 2002-11-17 10:55:52
    Od: s...@p...onet.pl

    Faktycznie lista jest nieaktualna, zawiera tylko bankomaty, które już wcześniej
    były bezprowizyjne.

    cześć