  • 1. Data: 2002-11-15 15:28:18
    Temat: Złodziejski Bankomat BZ (Lukas Bank) - POMOCY !!!
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

    Wczoraj zaistniała taka sytuacja :

    Poszedłem do bankomatu (BZ Wrocław/Szybowcowa 25), wsadziłem kartę (Visa
    Electron Lukas Bank), wstukałem pin, wybrałem kwotę i czekałem... Czekałem
    długo bo chyba ze dwie minuty ale pieniędzy nie dostałem - bankomat oddał mi
    kartę z tekstem "zapraszamy ponownie"... Próbuję jeszcze raz - i to samo...

    Wkurzony jadę do banku (Lukas Bank) a tam dowiaduję się że nie mogę wybrać
    swoich pieniędzy bo bankomat zarejestrował moją transakcję (środki
    zablokowane). Piszę reklamację - ale pani odmówiła jej przyjęcia (pieniądze
    nie są zaksięgowane)...
    Dzisiaj - są już zaksięgowane - zniknęły z konta. Pozwolono mi już złożyć
    reklamację.... Mam czekać trzy tygodnie.

    To były moje jedyne pieniądze które miałem na życie do końca miesiąca - co
    mam robić ? Bank najwyraźniej ma mnie w dupie !
    Na infolini poinformowano mnie że mogę sobie na nie czekać nawet do 100 dni
    !

    Jak odzyskać natychmiast swoje pieniądze ?

    --
    pozdrawiam
    Joogi

  • 2. Data: 2002-11-15 16:31:25
    Temat: Re: Złodziejski Bankomat BZ (Lukas Bank) - POMOCY !!!
    Od: "RysioPysio" <r...@k...pl>

    Użytkownik "Joogi" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak odzyskać natychmiast swoje pieni?dze ?
    >
    > --
    Otworzyc bankomat ?

    Rysiek

  • 3. Data: 2002-11-15 18:15:39
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    koles miał to w pko bp mówili o 130 dniach skończyło sie na 30 bez procentu.
    ale szala sie odwruciła i dotarł do niego przelew z banku ochrony srodowiska
    który był nie do niego 2800pln najpierw pko go piknie prosilo a on zacytował
    im umowę o 130 dniach.
    Potem przegieli bo podali jego namiary BOŚ i oni go jakoś dyplomatycznie
    przekonali.

    A tak na boku to bankomat zachowywał sie tak jak by wypłacał ale pieniedzy
    nie było ,potem zciągnięto mu z konta wiecej niz mógłby pobrac i to był
    chaczyk, nic nie musiał udowadniac.

  • 4. Data: 2002-11-15 19:01:43
    Od: "RysioPysio" <r...@k...pl>

    Użytkownik "maryś" <c...@A...skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie było ,potem zciągnięto mu z konta wiecej niz mógłby pobrac i to był

    Witam,
    ludzie kochani , piszcie po polsku !!!
    cytaty "odwruciła","zciągnięto","chaczyk". Brrrr

    pozdrawiam

    Rysiek

  • 5. Data: 2002-11-15 20:21:41
    Od: oVo <o...@n...poczta.onet.pl>

    On Fri, 15 Nov 2002 20:01:43 +0100, "RysioPysio" <r...@k...pl>
    wrote:

    >Witam,
    >ludzie kochani , piszcie po polsku !!!
    >cytaty "odwruciła","zciągnięto","chaczyk". Brrrr

    Popracuj sobie troche w szkole, przyzwyczaisz sie do takiej pisowni i
    innych rzeczy. Takie spoleczenstwo nam rosnie. Co drugi ma dysleksje,
    dysgrafie, ale bedzie mial magistra.

    Pozdrawiam

    oVo

  • 6. Data: 2002-11-15 20:42:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Użytkownik oVo napisał:
    > ale bedzie mial magistra.

    Za kilka tyś na pewno =]

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 7. Data: 2002-11-16 00:37:12
    Od: "RysioPysio" <r...@k...pl>

    Użytkownik "oVo" <o...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Popracuj sobie troche w szkole, przyzwyczaisz sie do takiej pisowni i
    > innych rzeczy. Takie spoleczenstwo nam rosnie. Co drugi ma dysleksje,
    > dysgrafie, ale bedzie mial magistra.
    W szkole ? wole cyjanek lyknac.
    Nienawidze rozbestwionych bachorow.

    Rysiek

  • 8. Data: 2002-11-16 01:19:25
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Joogi" <N...@w...pl> wyznał(a):
> [...]
    >
    > To były moje jedyne pieniądze które miałem na życie do końca miesiąca - co
    > mam robić ? Bank najwyraźniej ma mnie w dupie !

    miewałem zasadniczo identyczne sytuacje związane z VISĄ Electron w
    Lukasie. tyle, że u mnie te nieuzasadnione blokady po jakimś czasie
    znikały, a nie pomniejszały salda, tak jak u Ciebie. opisywałem
    zresztą ten temat na liście nieraz. w końcu doszedłem do wniosku, że
    najwyraźniej "ten typ tak ma", niestety. bierzesz np. 100 PLN z
    bankomatu, za godzinę przychodzisz do domu, logujesz się, patrzysz, a
    tam blokada na 200 PLN - czemu nie? :/ albo płacisz kartą w
    hipermarkecie, terminal wypluwa komunikat, że transakcja odrzucona,
    nie wiesz co jest grane (wrogie spojrzenia reszty ludzi w kolejce), a
    mimo to - środki są blokowane. :/// takie właśnie różne dziwne
    historie sprawiły, iż po niespełna trzech miesiącach mojej styczności
    z tym bankiem, zaprzestaję korzystać z e-konta Lukasa, jako
    podstawowego rachunku osobistego. tę funkcję aktualnie przejęło konto
    wspólne Inteligo, które co prawda jest obarczone miesięczną opłatą za
    prowadzenie i/lub serwis SMS, ale przynajmniej jestem pewien JAKOŚCI
    usług. mam już od ponad roku firmowe konto Inteligo, więc już trochę
    wiem czego mogę się po Inteligo spodziewać. tam w porównaniu z Lukasem
    przynajmniej wszystko przebiega w trybie online i nie ma sytuacji, gdy
    z bliżej nieuzasadnionych przyczyn dochodzi do tak przykrych sytuacji
    jak u Ciebie - cała kasa na miesiąc życia jest blokowana lub po prostu
    przepada na czas nieokreslony. ;/////

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 9. Data: 2002-11-16 16:14:29
    Od: "ja_co" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości
    > "Joogi" <N...@w...pl> wyznał(a):
    Czekałem

    [ciach]

    W takim razie skąd się biorą takie rzeczy, że bankomat blokuje wiecej kasy
    niźli było wybrane?
    Jak na razie mnie to nie dotknęło (puk, puk)

  • 10. Data: 2002-11-21 10:32:05
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Ja raz chcialem wyplacic karta Lukasa w Euronecie przy oddziale 50 zl.
    Bankomat stwierdzil, ze musze minimum 100. No to poprosilem o 100.
    Powtorzyl, ze za malo, bo musi byc minimum 100. To poszedlem sobie.
    M.