  • 1. Data: 2003-09-19 07:23:51
    Temat: Eurokonto www, czy warto ?
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    prosze o opinie,
    ew. co lepiej ?
    ma byc ROR, obsluga przez internet

  • 2. Data: 2003-09-19 07:32:18
    Temat: Re: Eurokonto www, czy warto ?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Kasperek <g...@w...lublin.pl> napisał(a):

    > prosze o opinie,
    > ew. co lepiej ?
    > ma byc ROR, obsluga przez internet
    Jakie bankomaty masz po drodze,jakie placówki,ile chcesz płacić na miesiąc?
    Zobacz mBank,MultiBank(placówki),Inteligo

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2003-09-19 07:46:46
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> wrote in message

    > prosze o opinie,

    Przeczytaj archiwum, prawie nie ma tu postow osob zadowolonych z Pekao SA.
    To co ten bank oferuje to z gruba ciosana wersja tego, co inne maja od
    dawna.

    > ew. co lepiej ?
    > ma byc ROR, obsluga przez internet

    Wszystko byle nie Pekao SA. Ja mam Multi i sobie chwale, ale sa tu rowniez
    osoby zadowolone z Lukasa, Millenium i innych.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek
    z zamknietym kontem w Pekao SA ;-)

  • 4. Data: 2003-09-19 08:05:29
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > Wszystko byle nie Pekao SA.

    dzieki,
    myslalem, ze tylko ja mam takie dziwne wrazenie o tym banku,

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-09-19 09:59:30
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    > Przeczytaj archiwum, prawie nie ma tu postow osob zadowolonych z Pekao SA.
    A ja bylem zadowolony z telepekao. Co prawda nie spotkal mnie "pinpad" ale
    generalnie lepsze byly formatki do us i zus niz w mBank. Ale oplaty + mila
    inaczej obsluga w oddziale posredniczacym zmusily mnie do rezygnacji.

    Andrzej

  • 6. Data: 2003-09-19 15:05:55
    Od: "red" <s...@W...onet.pl>

    > prosze o opinie,
    > ew. co lepiej ?
    > ma byc ROR, obsluga przez internet

    Mają tylko jeden + czyli duża sieć bankomatów.

  • 7. Data: 2003-09-19 16:17:45
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    red pisze:

    >Mają tylko jeden + czyli duża sieć bankomatów.

    PKO (inteligo) ma większą :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 8. Data: 2003-09-20 10:37:50
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Radek B <r...@f...inv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b...@r...thg...

    > PKO (inteligo) ma większą :)

    Hmmm... Wyjdzie chyba na to samo, bo Pekao ma jeszcze euronety...

  • 9. Data: 2003-09-20 13:14:38
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Grzegorz Kasperek <g...@w...lublin.pl> wrote:
    > prosze o opinie,
    > ew. co lepiej ?
    > ma byc ROR, obsluga przez internet
    mBank. Od Pekao S.A. trzymaj się z daleka.
    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2003-09-20 13:38:21
    Od: "kefiRR" <k...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Kasperek <g...@w...lublin.pl> napisał(a):

    > prosze o opinie,
    > ew. co lepiej ?
    > ma byc ROR, obsluga przez internet

    osobiście mam rachunek w mbanku i ewww
    pierwszego używam jako rachunku podstawowego
    drugiego jako rachunku umożliwiającego wpłacanie pieniędzy
    (dość dużo bankomatów pekao ma funkcję depozytową)

    ewww jest ok tak długo jak nie musisz
    korzystać z pośrednictwa w oddziałach
    bo tam ciemnogród i zaścianek,
    dla którego tabela opłat to zagadka