  • 1. Data: 2003-09-19 08:35:57
    Temat: gdzie najlepiej kredyt mieszkaniowy w ktorym banku
    Od: "Dominik Janas" <djanas@NO_SPAM_poczta.onet.pl>

    Hej!

    Moze Ktos z Szanownych grupowiczow analizowal ostatnio rynek kredytów
    mieszkaniowych w Polsce??
    Bylbym bardzo wdzieczny za porade na priv-a d...@p...onet.pl
    gdzie moglbym uzyskac korzystnie kredyt w miesiacu pazdzierniku
    ktory pokryje 100% kosztu mieszkania za okolo 110 tys. zl

    Pozdrawiam!!!

    DJ

  • 2. Data: 2003-09-19 10:36:51
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > gdzie moglbym uzyskac korzystnie kredyt w miesiacu pazdzierniku
    > ktory pokryje 100% kosztu mieszkania za okolo 110 tys. zl

    Dokładnie takie same pytanie zostało zadane wczoraj. Patrz na odpowiedzi.

  • 3. Data: 2003-09-19 15:59:25
    Od: "Dominik Janas" <djanas@NO_SPAM_poczta.onet.pl>

    > Dokładnie takie same pytanie zostało zadane wczoraj. Patrz na odpowiedzi.

    niestety nie moge znalezc odp. na moje pytanie
    czy moglbys zacytowac?

    DJ

  • 4. Data: 2003-09-19 17:05:23
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > niestety nie moge znalezc odp. na moje pytanie
    > czy moglbys zacytowac?
    >
    > DJ
    Tytuł wątku - Jak i gdzie kredyt mieszkaniowy. Ostatnia modyfikacja 18.09.