  • 1. Data: 2008-11-19 10:32:25
    Temat: Eurobank - od środy 19.11 ROR juz na 7.07%
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Jak w temacie. No teraz to mają najwyżej oprocentowane konto osobiste.

  • 2. Data: 2008-11-19 10:45:34
    Temat: Re: Eurobank - od środy 19.11 ROR juz na 7.07%
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    On 19 Lis, 11:32, "tompod@" <t...@g...com> wrote:
    > Jak w temacie. No teraz to mają najwyżej oprocentowane konto osobiste.

    Oprocentowanie promocyjne do 31 stycznia 2009. Potem powrót na 6,06%

  • 3. Data: 2008-11-19 13:33:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wiecie może co konkurent - bzwbk na ko?
    THX

    -----

  • 4. Data: 2008-11-19 16:06:45
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    Promocyjnie to Lukas ma 8.00% na KO

  • 5. Data: 2008-11-19 16:14:22
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Promocyjnie to Lukas ma 8.00% na KO

    Zgadza się,ale możesz zrobić raz w miesiącu bezpłatny przelew,za każdy
    następny płacisz 10,-zł to nie jest mało.Uwazam,że oferta Eurobanku jest w
    tej chwili najlepsza ofertą jeżeli chodzi o ROR.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 6. Data: 2008-11-19 16:34:25
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 17:14:22 +0100, Grażyna.Ł napisał(a):

    > Zgadza się,ale możesz zrobić raz w miesiącu bezpłatny przelew,za każdy
    > następny płacisz 10,-zł to nie jest mało.Uwazam,że oferta Eurobanku jest w
    > tej chwili najlepsza ofertą jeżeli chodzi o ROR.

    O ile nie potrzebujesz PZ, przelewów zagranicznych i paru innych
    drobiazgów. No i masz bankomat pod ręką. Aczkolwiek wszystkie w Polsce za
    złotówkę a zagraniczne po 5zł (przy niezłych kursach) to też dobra oferta.
    No i założenie konta z tokenem i kartą trwa przy sprawnej obsłudze poniżej
    15 minut (o ile ktoś szybko czyta regulaminy i umowy ;)).

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2008-11-19 16:39:59
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > O ile nie potrzebujesz PZ, przelewów zagranicznych i paru innych
    > drobiazgów. No i masz bankomat pod ręką. Aczkolwiek wszystkie w Polsce za
    > złotówkę a zagraniczne po 5zł (przy niezłych kursach) to też dobra oferta.

    Wypłata gotówki z bankomatów Eurobanku jest bezpłatna przy koncie
    "online".

  • 8. Data: 2008-11-19 16:45:40
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 08:39:59 -0800 (PST), k...@g...pl
    napisał(a):

    > Wypłata gotówki z bankomatów Eurobanku jest bezpłatna przy koncie
    > "online".

    Ale przeczytałeś co napisałem? O ile masz taki bankomat pod ręką. Nie jest
    ich zbyt dużo. Np. we Wrocławiu całe 9 sztuk.

    --
    Kojer