  • 1. Data: 2004-10-14 13:17:48
    Temat: Eurobank & internet
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    Witam serdecznie. Na stronie Eurobanku cały czas widnieje informacja, że
    bank zamierza w najbliższym czasie rozpocząć swoją "działalność" w
    internecie tj. obsługa klientów i ich kont przez net podobnie jak ma to
    miejsce w innych bankach. Czy ktoś może mi powiedzieć kiedy to ma nastąpić.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-14 13:28:41
    Temat: Re: Eurobank & internet
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 15:17:48 +0200, Piter <p...@t...pl>
    napisał:

    > Czy ktoś może mi powiedzieć kiedy to ma nastąpić.

    A po co starszym osobom, które biora u nich kredyty dostęp przez net? ;-)
    A tak serio, to znajomy z Eurobanku odpowiedział mi "bliżej nieokreślona
    przyszłość"

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 3. Data: 2004-10-14 13:29:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piter <p...@t...pl> wrote:
> [...]
    > internecie tj. obsługa klientów i ich kont przez net podobnie jak ma
    > to miejsce w innych bankach. Czy ktoś może mi powiedzieć kiedy to ma

    Oj nie spiesza sie. A nawet jak wprowadza, to fajerwerkow sie nie
    spodziewam.
    Tam raczej teraz mysla co z samym bankiem zrobic po smierci zalozyciela...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-10-14 13:43:18
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow> napisał w >
    A po co starszym osobom, które biora u nich kredyty dostęp przez net? ;-)
    > A tak serio, to znajomy z Eurobanku odpowiedział mi "bliżej nieokreślona
    > przyszłość"

    He he he ale chyba Eurobank nie obsługuje tylko i wyłącznie samych starszych
    klientów czy też nie udziela tylko i wyłącznie samych kredytów :) Chyba
    Eurobank ma w swojej opiece jakąś tam grupkę osób, które posiadają u nich
    zwyczajny ROR :) Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-10-14 13:45:10
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" news:cklv0i$a6i$1@news.onet.pl
    > Oj nie spiesza sie. A nawet jak wprowadza, to fajerwerkow sie nie
    > spodziewam.

    Jednak chyba oferta Eurobanku nie jest aż taka zła. Gdy by ją troszeczkę
    zmodyfikować to i konta internetowe mogły by stać na naprawdę wysokim
    poziomie tj. ich oferta :)

    > Tam raczej teraz mysla co z samym bankiem zrobic po smierci zalozyciela...

    Mam rozumieć przez twoje słowa, że założyciel Eurobanku pożegnał się z tym
    światem i teraz będą bank zamykać?

  • 6. Data: 2004-10-14 13:54:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piter <p...@t...pl> wrote:
    > Mam rozumieć przez twoje słowa, że założyciel Eurobanku pożegnał się
    > z tym światem i teraz będą bank zamykać?

    Nie beda zamykac, tylko pewnie zaczna sie rozgladac za jakims inwestorem lub
    gielda.

  • 7. Data: 2004-10-14 14:04:20
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 15:43:18 +0200, Piter <p...@t...pl>
    napisał:

    > He he he ale chyba Eurobank nie obsługuje tylko i wyłącznie samych
    > starszych
    > klientów czy też nie udziela tylko i wyłącznie samych kredytów :)

    Zobacz przekrój wiekowy w ich oddziałach ;-) I zauważ co reklamują -
    lokaty i kredyty? ;-)

    Chyba
    > Eurobank ma w swojej opiece jakąś tam grupkę osób, które posiadają u nich
    > zwyczajny ROR :)

    A dla grupki osób to gra nie warta świeczki ;-)

  • 8. Data: 2004-10-14 14:23:00
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" news:ckm0fv$ou5$1@news.onet.pl
    > Nie beda zamykac, tylko pewnie zaczna sie rozgladac za jakims inwestorem
    lub
    > gielda.

    A czy na chwilę obecną Eurobank jest w polskich rękach czy raczej
    zagraniczny kapitał tworzy jego filary?

  • 9. Data: 2004-10-14 14:23:17
    Temat: Re: Eurobank & internet i kłamstwa :-)
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Piter" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internecie tj. obsługa klientów i ich kont przez net podobnie jak ma to
    > miejsce w innych bankach. Czy ktoś może mi powiedzieć kiedy to ma

    wg mnie nigdy :-)) hi hi - i bynajmniej nie z powodu "przekroju wiekowego"
    klientow, to tylko taki chwyt reklamowy i nic wiecej.
    Banki niestety bardzo czesto siegaja nawet do klamstwa - byle by przyciagnac
    klientow, np taki milenium daje teraz na lokacie 17% - hi hi - tylko w
    reklamie nigdzie nie ma, ze oprocentowaniu podlega tylko polowa zlozonej
    lokaty, pozostala cczesc - zgodnie z prawem rynku moze nawet przyniesc
    strate :-)
    Ja daje lokaty na tysiac procent - ale oprocentowaniu podlega tylko 1 grosz
    ! pozostala czesc .... :-0))))))

  • 10. Data: 2004-10-14 14:24:29
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow>
    > A dla grupki osób to gra nie warta świeczki ;-)

    No dobrze ale gdy by zaoferować naprawdę prowadzenie konta na super
    warunkach itp. to mogło by to przyciągnąć dużo klientów... No ale ja jestem
    dopiero raczkującym pacholęciem w świecie bankowości więc się nie będę
    zbytnio tutaj wypowiadał he he :)