  • 31. Data: 2004-10-15 15:11:05
    Temat: Re: Eurobank & internet
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Adam Iganowicz" news:ckom8m$hds$1@62.148.86.188
    > płacą ci za produkowanie tego tekstu w każdym twoim poście?

    Nie karm trola Adaś :P :D

  • 32. Data: 2004-10-15 23:22:37
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004 16:32:51 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Inna rzecz, że w regulaminie bankiera sprawa spamu jest dość
    >niejednoznacznie potraktowana, a bankier nie zamieszcza maila do zgłaszania
    >nadużyć. Czyżby popierali spamowanie?

    spoko, można użyć formularza. Wczoraj zgłoszenie - dziś odpowiedź:

    :Dziękujemy za informację. Uczestnikowi Systemu Partnerskiego wysłano
    :ostrzeżenie. Jeśli nie zastosuje się on do przekazanych mu uwag, w
    :dalszej kolejności zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje,
    :łącznie z wykluczeniem z programu.

    Piszcie, to głąbowi zamkną konto.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 33. Data: 2004-10-16 15:10:52
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 14 Oct 2004 16:37:27 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >P.S. Tak - w polskich renkach - bank prywatny ze tak wrecz powiem :) (w
    >pozytywnym tego slowa znaczeniu)

    w RENKACH???
    o zesz ty.... ty to chyba z Radomia jestes? ;)

    G.

  • 34. Data: 2004-10-16 19:10:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > w RENKACH???
    > o zesz ty.... ty to chyba z Radomia jestes? ;)

    O zesz kurde. To nie ja, to pewnie ktos podmienil ;) Pewnie, ze z Radomia
    jestem (wlasnie wrocilem swoja droga :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 35. Data: 2004-10-16 20:06:03
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 16 Oct 2004 21:10:53 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >O zesz kurde. To nie ja, to pewnie ktos podmienil ;) Pewnie, ze z Radomia
    >jestem (wlasnie wrocilem swoja droga :D

    szkoda ze ci nie dalem 50 litrowej beczulki do zatankowania :-)))
    bo na razie sie nie wybieram, a benzynka warszawska droga

    G.

  • 36. Data: 2004-10-16 20:40:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > szkoda ze ci nie dalem 50 litrowej beczulki do zatankowania :-)))
    > bo na razie sie nie wybieram, a benzynka warszawska droga

    Z kolezanka jechalem jej autem i zaprowadzilem na Jeta od dworcem i po
    zatankowaniu z usmiechem powiedziala - super 15 zl taniej niz normalnie.
    Nawet nie zauwazylem po ile tam byla, ale jakby jeszcze popatrzyla na ceny
    na Neste.... :D

  • 37. Data: 2004-10-17 08:43:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > Nawet nie zauwazylem po ile tam byla, ale jakby jeszcze popatrzyla na ceny

    Po ile macie tam benzol [około] na tej wiosce? ;]
    Ja wczoraj płaciłem 3,79 na Neste w Zabrzu...

    A na Neste w Wafce ile?

    Pytam, bo porównania jakoś nie mam. :-)

  • 38. Data: 2004-10-17 09:39:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info> wrote:
    > Po ile macie tam benzol [około] na tej wiosce? ;]
    > Ja wczoraj płaciłem 3,79 na Neste w Zabrzu...

    W Radomiu pewnie by bylo cos kolo 3,60 (jak nie mniej).

    > A na Neste w Wafce ile?

    A wyjade i zobacze, zeby te transakcje zrobic, bo wczoraj nie swoim autem
    jechalem....

  • 39. Data: 2004-10-17 16:05:15
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 17 Oct 2004 10:43:50 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJTO.info> wrote:

    >Po ile macie tam benzol [około] na tej wiosce? ;]
    >Ja wczoraj płaciłem 3,79 na Neste w Zabrzu...
    >
    >A na Neste w Wafce ile?
    >
    >Pytam, bo porównania jakoś nie mam. :-)

    W Wawie na roznych Neste sa rozne ceny. Ale na najtanszym dzisiaj
    kupowalem za 3,75. Takze w Radomiu bedzie po ok. 3.50

    G.

  • 40. Data: 2004-10-17 20:43:41
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Piotr Gralak wrote:
    (...)
    > W Wawie na roznych Neste sa rozne ceny. Ale na najtanszym dzisiaj
    > kupowalem za 3,75. Takze w Radomiu bedzie po ok. 3.50
    >
    > G.

    Przeniosłeś swoje OT na pbb ? :)))

    --
    Witek