  • 21. Data: 2004-10-14 14:57:17
    Temat: Re: gdzie jest doktor plama?
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "janke" news:ckm3j7$p1a$1@news.onet.pl

    Kolejarz jakiś czy co? :P :D

  • 22. Data: 2004-10-14 14:58:58
    Temat: Re: Eurobank & internet
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > I chyba z tego możemy się cieszyć. Są jeszcze w naszym chorym kraju
    > instytucje znajdujące się w polskich rękach :)

    A co tu jest do cieszenia się ? Jak firma ma dobrą ofertę i jest rzetelna to
    dla mnie może być własnością Eskimosa :-D

  • 23. Data: 2004-10-14 14:59:23
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    a to www.multibank.pl nie działa ???

    --
    Zacząłem pić przez pewną kobietę. A ja jej nawet nie podziękowałem.

  • 24. Data: 2004-10-14 15:11:45
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Glenn" news:ckm48d$t8t$1@news.onet.pl
    > A co tu jest do cieszenia się ? Jak firma ma dobrą ofertę i jest rzetelna
    > dla mnie może być własnością Eskimosa :-D

    A ze mnie już taki gospodarczy patriota i tyle he he :P

  • 25. Data: 2004-10-14 20:02:47
    Temat: Re: Eurobank & internet i kłamstwa :-)
    Od: "Tomasz Waszczyński" <w...@w...org>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Ja daje lokaty na tysiac procent - ale oprocentowaniu podlega tylko 1
    grosz
    > ! pozostala czesc .... :-0))))))

    To ja zakładam u Ciebie 10000 lokat po 2 grosze ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 26. Data: 2004-10-15 14:19:00
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "Doktor Plama" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ja polecam Multibank - prowadzenie rachunku 3pln, wszystkie przelewy
    > gratis!!!!
    > rachunek mozesz założyc poprzez stronę www.rachunek.er.pl
    > za założenie rachunku i wplacie 200pln dostaniesz 20pln
    > po czym wszystko możesz wyjąć...

    płacą ci za produkowanie tego tekstu w każdym twoim poście?

    AI

  • 27. Data: 2004-10-15 14:30:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam Iganowicz <i...@w...pl.won.ze.spamem> wrote:
    > płacą ci za produkowanie tego tekstu w każdym twoim poście?
    > AI

    Tak. Placa mu 120 zl od zdobytego konta :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 28. Data: 2004-10-15 14:30:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam Iganowicz <i...@w...pl.won.ze.spamem> wrote:
    > płacą ci za produkowanie tego tekstu w każdym twoim poście?
    > AI

    znaczy Bankier.pl mu placi, a nie Multi bezposrednio

  • 29. Data: 2004-10-15 14:31:42
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-15 16:19, Adam Iganowicz wrote:
    [..]

    > płacą ci za produkowanie tego tekstu w każdym twoim poście?

    No zdaje się, ze tak ;-)

    KJ

  • 30. Data: 2004-10-15 14:32:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tak. Placa mu 120 zl od zdobytego konta :)

    Inna rzecz, że w regulaminie bankiera sprawa spamu jest dość
    niejednoznacznie potraktowana, a bankier nie zamieszcza maila do zgłaszania
    nadużyć. Czyżby popierali spamowanie?