  • 1. Data: 2004-11-23 09:45:10
    Temat: Eurobank, Bank Ślaski
    Od: "Agna" <d...@N...op.pl>

    Ostatnio głosno o problemie makdonaldyzacji (pewnie po filmie Super Size
    me:) i chciałam Was zapytać czy uważacie, że możemy mówić o makdonaldyzacji
    usług
    bankowych?
    Toczę w tej chwili zawiętą dyskusję i jakby brak mi argumentów. To jest
    jasne, ze typowym macdonaldem jest Eurobank, ale podobno Bank ŚLąski od
    wielu miesiecy równiez podąża tą drogą (obsługa, oddziały).
    Czy ktos z Was ma podobne wrazenie, ze banki nam się makdonaldyzują? Jakich
    argumentów użyć? Pomożecie?:)
    Agna

  • 2. Data: 2004-11-23 09:47:23
    Temat: Re: Eurobank, Bank Ślaski
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Agna <d...@N...op.pl> wrote:
    > Jakich argumentów użyć? Pomożecie?:)

    A nie slyszalas nigdy o McBankach?
    Pierwszy byl na wieksza skale Millennium.

    Co do McBankow - taka sama identyfikacja wizualna wszystkich placowej -
    wewnatrz i na zewnatrz. Centralizacja procesu przyznawania produktow
    kredytowych, brak mozliwosc indywidualnego roznicowania oferty - jedynie w
    ramach "zestawow", w pakietach taniej ;), placowki spelniaja przede
    wszystkim role prosprzedazowa, doradztwo to tam tylko w ograniczonym
    zakresie, specjalizacja w obsludze jednego segmentu klientow i wiele
    innych.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-23 10:43:35
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > A nie slyszalas nigdy o McBankach?
    > Pierwszy byl na wieksza skale Millennium.

    I handlobank. Bardzo miły handlobank, którego niestety już nie ma,
    a któremu jak dotąd jeszcze żaden następca nie dorównał...

  • 4. Data: 2004-11-23 11:06:42
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Agna" <d...@N...op.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z Was ma podobne wrazenie, ze banki nam się makdonaldyzują?
    Jakich
    > argumentów użyć? Pomożecie?:)

    zadnych, bo po jednakowym wystroju oddzialow banku nie mozna przytyc !

  • 5. Data: 2004-11-23 11:48:32
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Marcin Kasperski* wrote in <news:87r7mkyhew.fsf@cauchy.softax.local>
    :

    > I handlobank. Bardzo miły handlobank, którego niestety już nie ma,
    > a któremu jak dotąd jeszcze żaden następca nie dorównał...

    Właśnie - lubiłem ten bank :) . PIĘTNO dla Citi - za głupotę i
    zatrudnienie tego jebnietego hindusa, tchórza co się krył po kątach w
    czasie łączenia.

    --
    Chcesz mieć przyjemność przez godzinę, wypij butelkę wina. Chcesz mieć
    przyjemność przez rok, ożeń się. Ale jeśli chcesz mieć przyjemność