  • 1. Data: 2004-11-23 07:48:49
    Temat: [vw] dostalem nowy token
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    Tym razem VW mnie milo zaskoczyl. 17.11 zamowilem przez poczte wewnetrzna
    nowy token, po 4h odpisali ze wysla, a wczoraj (22.11) przyszedl w
    ogromniastej kopercie babelkowej. Termin przydatnosci: 31.10.2009 :)

    Jak na razie dziala jeszcze stary ale skoro tak dobrze idzie to chyba
    zadzwonie aktywowac nowy...

    GP

  • 2. Data: 2004-11-23 13:41:44
    Temat: Re: [vw] dostalem nowy token
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Tym razem VW mnie milo zaskoczyl. 17.11 zamowilem przez poczte wewnetrzna

    ...a mnie vw zaskoczyl niemilo,
    bo nie wiem gdzie/jak zobaczyc blokady na koncie :(.
    /np. nie zaksiegowane jeszcze wyplaty z bankomatu;

    ps. w mBanku i inteligo jest to proste i bezproblemowe;

  • 3. Data: 2004-11-23 15:06:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Q <o...@g...gov.pl> wrote:
    > ps. w mBanku i inteligo jest to proste i bezproblemowe;

    A to jest inny system i to, ze w innym mozesz zobaczyc nie oznacza, ze
    autmatycznie widzisnnym banku

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 4. Data: 2004-11-24 21:05:39
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > autmatycznie widzisnnym banku

    probuje rozszyfrowac co chciales napisac i mi nie wychodzi :/

    VG

  • 5. Data: 2004-11-24 21:16:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Van Gogush napisał(a):

    > probuje rozszyfrowac co chciales napisac i mi nie wychodzi :/

    Amra chciał napisać:
    A to jest inny system i to, ze w innym mozesz zobaczyc nie oznacza, ze
    autmatycznie widzisz w innym banku

    Ale widać wcześniej musiał się spotkać z kol. Żwirukiem. :-)

  • 6. Data: 2004-11-25 06:43:11
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > Amra chciał napisać:

    O dzieki , qrde tak czułem ale nie miałem pewności :)

    > Ale widać wcześniej musiał się spotkać z kol. Żwirukiem. :-)

    Tylko z jednym ? :P

    VG