  • 1. Data: 2004-11-22 23:52:56
    Temat: [MULTIBANK] Dzieńdobry panie Dyrektorze, czy jest ciocia ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    http://multibank.pl/korzystanie/mapki/index.jhtml?ci
    ty=przemysl

    Nie wiem dlaczego, ale odnosze wrażenie, że nie było ofert
    pracy dla tej placowki ani na stronie , ani w prasie
    lokalnej(+krajowej) ani nigdzie indziej ... Czy się mylę?

    Znów w Przemyślu zadziałała siła cioci Hani/Gieni/Marysi ...
    etc ...
    --
    Stasio Podróżnik callto://santex997
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-1200

  • 2. Data: 2004-11-23 08:08:47
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > Znów w Przemyślu zadziałała siła cioci Hani/Gieni/Marysi ...
    > etc ...

    Ale o co chodzi?...

    pzdr
    topjes

  • 3. Data: 2004-11-23 09:05:27
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Stasio Podróżnik wrote:
> [...]
    > pracy dla tej placowki ani na stronie , ani w prasie
    > lokalnej(+krajowej) ani nigdzie indziej ... Czy się mylę?
    Nawet jesli nie to co?

  • 4. Data: 2004-11-23 09:07:36
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Ale o co chodzi?...

    Ciocia dyrektora tej firmy wywalila Stasia z pracy.

    ;-)

  • 5. Data: 2004-11-23 09:57:57
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    > Nie wiem dlaczego, ale odnosze wrażenie, że nie było ofert
    > pracy dla tej placowki ani na stronie , ani w prasie lokalnej(+krajowej)
    > ani nigdzie indziej ... Czy się mylę?
    mylisz sie, ja widzialem wiele ofert pracy zrówno w centrali jak i w
    oddzialach, kilkoro moich znajomych tam pracuje (w oddzialach i w
    aquariusie) wlasnie z ogloszen

  • 6. Data: 2004-11-23 12:51:50
    Od: v...@p...onet.pl

> [...]
    > lokalnej(+krajowej) ani nigdzie indziej ... Czy się mylę?
    >
    > Znów w Przemyślu zadziałała siła cioci Hani/Gieni/Marysi ...

    podobnie jak w Tarnowie...to sa placowki partnerskie wiec nikt nikomu nie
    broni sobie zatrudnic nawet rodzine skoro podejmujesz sie ja prowadzic na
    wlasne ryzyko i wykladasz spora kase..tyle jeszcze jest miast w Polsce pow.50
    tys. mieszkancow bez Multi wiec smialo- otwieraj i zatrudniaj rodzine;-)

    Pozdrawiam
    Waldek R.

  • 7. Data: 2004-11-23 18:29:51
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Seba napisał:

    > mylisz sie, ja widzialem wiele ofert pracy zrówno w centrali jak i w
    > oddzialach, kilkoro moich znajomych tam pracuje (w oddzialach i w
    > aquariusie) wlasnie z ogloszen

    Nie w *Przemyślu*

    --
    Stasio Podróżnik