  • 1. Data: 2004-01-16 20:01:56
    Temat: "Encyklopedia" bankomatow
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    Witam wszystkich,
    Niedawno rzucilem temat dotyczacy wystajacych elementow bankomatu.
    Padla propozycja (W. Nowara), aby wspolnymi silami stworzyc swego rodzaju
    encyklopedie bankomatow, ktora napewno bylaby uzyteczna rowniez dla osob
    nie zainteresowanych bankowoscia (chociazby ze wzgledu na ostatnie afery
    skimmingowe).
    Pomysl bardzo mi sie spodobal, lecz jego realizacja wymagalaby wspolpracy
    uczestnikow forum.
    Na poczatek interesujace byloby chociazby stworzenie bazy zdjec bankomatow.
    Chetnie zajalbym
    sie praca nad ta stronka (szczegolnie w kwestii kolekcjonowania materialu).
    Wyruszam z aparatem
    na lowy ATMow jak tylko sie rozjasni :-).
    Wszystkich chetnych do wspolpracy prosze o kontakt emailem. Moglibysmy
    ustalic standard fotek,
    czy podzielic sie sieciami, zeby usprawnic robote. Ponadto, chetnie poczytam
    komentarze......byc
    moze juz cos podobnego istnieje dla polskich sieci.
    Pozdrawiam,
    Piotrek

    P...@o...pl

  • 2. Data: 2004-01-16 21:01:05
    Temat: Re: "Encyklopedia" bankomatow
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-16 21:01, Użytkownik Piter napisał:

> [...]
    > komentarze......byc
    > moze juz cos podobnego istnieje dla polskich sieci.

    Zdecydowanie latwiej bedzie to ustalic albo tutaj, albo (IMHO lepiej),
    zrobic jakas liste mailowa. Sam chetnie sie przylacze do robienia zdjec.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2004-01-16 22:24:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bu9jej$kdt$1@absinth.dialog.net.pl...

    Moglibysmy

    > Zdecydowanie latwiej bedzie to ustalic albo tutaj, albo (IMHO lepiej),
    > zrobic jakas liste mailowa. Sam chetnie sie przylacze do robienia zdjec.

    Projekt już ruszył i będzie wisieć pod banderą kartyonline.net

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-01-16 22:28:23
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bu9oai$j3l$1@news.onet.pl...

    > Projekt już ruszył i będzie wisieć pod banderą kartyonline.net

    Nie dokończyłem...

    W związku z tym osoby chętne do współpracy proszę o kontakt z Karolem -
    karol.zwiruk at kartyonline.net i/lub ze mną usenet at nawara.info

  • 5. Data: 2004-01-17 00:15:42
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bu9oi6$1tj$1@news.onet.pl...

    > Nie dokończyłem...
    >
    > W związku z tym osoby chętne do współpracy proszę o kontakt z Karolem -
    > karol.zwiruk at kartyonline.net i/lub ze mną usenet at nawara.info

    No i okazało się, że Karol był nam wybył na tydzień.
    Więc koordynatorem projektu zostałem ja. :-)

    Ludzi jest już kilku. Poza grupą określimy jakieś normy i... do dzieła. :-)

  • 6. Data: 2004-01-17 08:46:57
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    Fajny pomysł. Też moge porobić fotki bankomatów :-D

    Przydałaby się strona www projektu...

    Pozdrawiam,

    SzeXpir

  • 7. Data: 2004-01-17 09:47:05
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl> napisał w wiadomości

    > Fajny pomysł. Też moge porobić fotki bankomatów :-D

    Zamelduj się na priv.

    > Przydałaby się strona www projektu...

    Jak pisałem - kartyonline.net