  • 1. Data: 2004-11-21 13:13:23
    Temat: Emax+ - jak oni licza 'jeden przelew w miesiacu'
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Chodzi mi o taka taktyke:
    1. Mam 3 Emax+
    2. Wplacam wszystko na Emax+ nr1
    3. W dowolnym momencie miesiaca wyplacam wszystko na ekonto i wykorzystuje
    tyle ile mi potrzeba
    4. To co mi zostaje po wykonaniu pktu 3 wplacam na konto nr2
    5. Powtarzam zabawe

    Uzyskuje wtedy TRZY bezplatne wyplaty z Emax+. No chyba, ze 'jeden przelew w
    miesiacu' dotyczy JEDNEJ wyplaty z dowolnego Emax+

    Co Wy na to?
    Pozdrawiam
    Muchomor

  • 2. Data: 2004-11-21 14:30:40
    Temat: Re: Emax+ - jak oni licza 'jeden przelew w miesiacu'
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Muchomor wrote:

    > Uzyskuje wtedy TRZY bezplatne wyplaty z Emax+. No chyba, ze 'jeden
    > przelew w miesiacu' dotyczy JEDNEJ wyplaty z dowolnego Emax+

    Za bardzo kombinujesz - masz emax+ i z tego rachunku możesz za 0zł/50gr
    zrobić raz w miesiącu kalendarzowym przelew. Jeżeli masz drugi emax+, to z
    drugiego też zrobisz jeden taki przelew. Mnożenie emaxów+ nie pomoże ani nie
    zaszkodzi, ilość przelewów ani się nie dodaje ani nie dzieli.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-11-21 14:33:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Muchomor <m...@n...poczta.onet.pl>
    w wiadomości <news:cnq49j$8qn$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Uzyskuje wtedy TRZY bezplatne wyplaty z Emax+. No chyba, ze 'jeden przelew w
    > miesiacu' dotyczy JEDNEJ wyplaty z dowolnego Emax+
    > Co Wy na to?

    A ile Ci mBank płaci za doradztwo -- odprowadzasz od tego podatek?

    --
    PSP information for cumulative package ++++++++++ C3175510 SF98065
    PSP information for cumulative package ++++++++++ C3147510 SF98064

  • 4. Data: 2004-11-21 14:37:29
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nie
    > zaszkodzi, ilość przelewów ani się nie dodaje ani nie dzieli.

    Alez z tego, co opisal Muchomor jak najbardziej wynika, ze 3 eMaxy+
    pomagaja, a ilosc przelewow sie dodaje.
    Wystarczylo tylko przeczytac...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-11-21 14:59:27
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cnq973$a7m$...@i...gazeta.pl,
    Slawek Kos <s...@p...com>:
    > Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Alez z tego, co opisal Muchomor jak najbardziej wynika, ze 3 eMaxy+
    > pomagaja, a ilosc przelewow sie dodaje.
    > Wystarczylo tylko przeczytac...;-)

    Co wiecej, wynika to tez to z tego, co napisal sam Bogdan.
    Moim zdaniem moze to byc interesujaca propozycja. 3 przelewy w miesiacu to
    jednak lepiej niz w OKO.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-11-21 16:21:55
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertSA wrote:

    > Co wiecej, wynika to tez to z tego, co napisal sam Bogdan.
    > Moim zdaniem moze to byc interesujaca propozycja. 3 przelewy w
    > miesiacu to jednak lepiej niz w OKO.

    To miłe że ja taki uzdolniony jestem chociaż nic o tym nie wiem ;-), ale
    sądzę że mBank będzie miał inną interpretację.
    Przypomina mi to promocję Multibanku w której miała być jedna karta
    kredytowa za darmo dla posiadacza Multikonta. Wg mnie to znaczyło, że znowu
    dostanę kartę głowną darmo, a wg Multibanku już tą jedną dostałem - w
    zeszłym roku.
    Ale jak ktoś już założył kilka emax+ i wypróbował to niech da znać.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-11-21 16:34:48
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cnqfil$ile$...@n...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@w...pl>:

    > To miłe że ja taki uzdolniony jestem chociaż nic o tym nie wiem ;-),
    > ale sądzę że mBank będzie miał inną interpretację.

    Ja z kolei nie sądzę, aby bylo miejsce na interpretacje.
    § 73 i 74 regulaminu wyraznie mowia o rachunku (jednym).

    Ale ... w mBanku ... kto wie, mozesz miec racje.

    > Ale jak ktoś już założył kilka emax+ i wypróbował to niech da znać.

    Ja nie planuje zakladac.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-11-21 17:24:40
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertSA wrote:
    > Ja z kolei nie sądzę, aby bylo miejsce na interpretacje.
    > § 73 i 74 regulaminu wyraznie mowia o rachunku (jednym).
    > Ale ... w mBanku ... kto wie, mozesz miec racje.

    Regulamin w § 74 ust. 3 jest raczej ogólnikowy:
    "Zakres i zasady korzystania z rachunku eMAX plus za pośrednictwem
    poszczególnych kanałów dostępu, w szczególności liczbę przelewów możliwych
    do zrealizowania z rachunku eMAX plus w danym przedziale czasowym oraz
    sposób wypłaty środków po przekroczeniu tej liczby, określa Tabela
    funkcjonalności kanałów dostępu, podawana do wiadomości Posiadacza rachunku
    na stronach internetowych mBanku oraz za pośrednictwem mLinii."
    IMHO mBank miał zamiar stworzyć rachunek z funkcją "jeden przelew z jednego
    rachunku".
    Co do regulaminu: widzę że mBank wywiesił nowy ale bynajmniej się tym nie
    chwali. Oczekuję że jak poprzednio wyśle mi go pocztą - ciekawe czy się
    doczekam.

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2004-11-21 17:26:36
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    > RobertSA wrote:
    [...]
    > Ale jak ktoś już założył kilka emax+ i wypróbował to niech da znać.

    Zrobie test napewno, ale pod koniec miesiaca, zebym nie zostal na lodzie...
    :)

    Pozdr.
    Muchomor

  • 10. Data: 2004-11-21 17:34:57
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cnqj7q$bv6$...@n...news.tpi.pl,
    Bogdan B. b...@w...pl:

    > IMHO mBank miał zamiar stworzyć rachunek z funkcją "jeden przelew z
    > jednego rachunku".

    Tak, ale mozna miec *3* rachunki eMax +

    Do kazdego z nich stosuje sie regulamin rachunku.

    Przypuszczam, ze system kwerendy bazy danych mBanku nie bylby w stanie
    sprawdzic operacji na innych rachunkach, sadzac z tego, co potrafi do tej
    pory.

    --
    Robert