    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Emax+ - jak oni licza 'jeden przelew w miesiacu'
    Date: Sun, 21 Nov 2004 18:24:40 +0100

    RobertSA wrote:
    > Ja z kolei nie sądzę, aby bylo miejsce na interpretacje.
    > § 73 i 74 regulaminu wyraznie mowia o rachunku (jednym).
    > Ale ... w mBanku ... kto wie, mozesz miec racje.

    Regulamin w § 74 ust. 3 jest raczej ogólnikowy:
    "Zakres i zasady korzystania z rachunku eMAX plus za pośrednictwem
    poszczególnych kanałów dostępu, w szczególności liczbę przelewów możliwych
    do zrealizowania z rachunku eMAX plus w danym przedziale czasowym oraz
    sposób wypłaty środków po przekroczeniu tej liczby, określa Tabela
    funkcjonalności kanałów dostępu, podawana do wiadomości Posiadacza rachunku
    na stronach internetowych mBanku oraz za pośrednictwem mLinii."
    IMHO mBank miał zamiar stworzyć rachunek z funkcją "jeden przelew z jednego
    rachunku".
    Co do regulaminu: widzę że mBank wywiesił nowy ale bynajmniej się tym nie
    chwali. Oczekuję że jak poprzednio wyśle mi go pocztą - ciekawe czy się
    doczekam.

    Bogdan B.