  • 11. Data: 2004-11-21 18:15:48
    Temat: Re: Emax+ - jak oni licza 'jeden przelew w miesiacu'
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik RobertSA <u...@o...pl>
    w wiadomości <news:cnqjkl$5pm$1@opal.icpnet.pl> wstukał:

    > cnqj7q$bv6$...@n...news.tpi.pl,
    > Bogdan B. b...@w...pl:

    > Tak, ale mozna miec *3* rachunki eMax +

    *4* :P

    --
    II13530 CLOSED INSTALL/UPGRADE 9406-820 FC2437 OR FC2438 W/5033,50+
    II13551 CLOSED LIC SOFTWARE REQUIRED FOR ON/OFF CAPACITY ON DEMAND+

  • 12. Data: 2004-11-21 18:22:31
    Temat: Re: Re: Emax+ - jak oni licza 'jeden przelew w miesiacu'
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    3

  • 13. Data: 2004-11-21 18:35:40
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik sunwoj <s...@W...op.pl>
    w wiadomości <news:47n1q0durdh50t4e1ohcfov4oqg57htfsj@4ax.com> wstukał:

    > 3

    Bo to?: Możesz dobrze zorganizować swoje oszczędności - mając trzy lokaty
    eMax plus możesz rozdzielić oszczędności przeznaczone na różne cele i nazwać
    rachunki zgodnie z przeznaczeniem oszczędności*. Do każdej lokaty możesz
    mieć innych Współwłaścicieli i Pełnomocników.

    To tylko przykład IMO

    A może jednak to?:

    Każdy pełnoletni Klient mBanku może posiadać jedno eKONTO i do czterech
    rachunków eMAX. Łączna liczba rachunków eKONTO i eMAX nie może przekroczyć
    czterech (tj. jedno eKONTO i trzy rachunki eMAX lub cztery rachunki eMAX,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    bez eKONTA). Niezależnie od tego każdy Klient może posiadać jedno izzyKONTO.
    Tak więc maksymalna liczba rachunków, których właścicielem jest pełnoletnia
    osoba fizyczna wynosi pięć (z izzyKONTEM) lub cztery (bez izzyKONTA).

    --
    SF99510 - Order this PTF number when you would like to receive the+
    +++++++++ latest cumulative PTF package that is available in your +

  • 14. Data: 2004-11-21 18:43:30
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    >czterech (tj. jedno eKONTO i trzy rachunki eMAX lub cztery rachunki eMAX,
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >bez eKONTA). Niezależnie od tego każdy Klient może posiadać jedno izzyKONTO.

    ano chyba ze, ja pytalem na mLince to powiedziano mi ze max. to 3, a
    ze bez ekonta... to chyba rzadko kto nie posiada ekonta.

  • 15. Data: 2004-11-21 19:44:50
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    1...@i...dyndns.org.invalid,
    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>:

> [...]
    > izzyKONTO. Tak więc maksymalna liczba rachunków, których właścicielem
    > jest pełnoletnia osoba fizyczna wynosi pięć (z izzyKONTEM) lub cztery

    To info sie dezaktualizuje, bo Plusy sa niezalezne od tego rachunku.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/emaxplus/ind
    ex.html

    Mozna miec max. 3.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2004-11-21 20:27:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik RobertSA <u...@o...pl>
    w wiadomości <news:cnqr86$kts$1@opal.icpnet.pl> wstukał:

    > 1...@i...dyndns.org.invalid,

    > To info sie dezaktualizuje, bo Plusy sa niezalezne od tego rachunku.

    Od którego "tego"?
    Oczywiście powyższe *od dawna* nie uwzględnia mBiznes (konto i eMax) czyli
    razem i tak więcej niż 5.

    > http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/emaxplus/ind
    ex.html

    Polimeryzowałbym :) Z tego nic nie wynika.
    No cóż, zainwestowałem impulsy i:

    - można założyc do 3 max+, niezależnie od ilości innych rachunków w Banku
    - z każdego max+ można raz w miesiącu wykonać "tani" przelew zdefiniowany

    --
    ++++++++++++ Forsyth's Second Corollary to Murphy's Laws ++++++++++
    Just when you see the light at the end of the tunnel,

  • 17. Data: 2004-11-22 11:13:46
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
    > Chodzi mi o taka taktyke:
    > 1. Mam 3 Emax+
    > 2. Wplacam wszystko na Emax+ nr1
    > 3. W dowolnym momencie miesiaca wyplacam wszystko na ekonto i wykorzystuje
    > tyle ile mi potrzeba
    > 4. To co mi zostaje po wykonaniu pktu 3 wplacam na konto nr2
    > 5. Powtarzam zabawe
    >
    > Uzyskuje wtedy TRZY bezplatne wyplaty z Emax+.
    Tak, jesteś genialny! Z każdego eMax plusa mozna sobie raz w miesiącu wylać
    całość, na przykład na eKonto za free. Będę tak robił;-) Czyli 3 wypłaty
    gratis dla ludzi z wysokim IQ i znajomych Muchomora;-)

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 18. Data: 2004-11-22 11:43:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Artur A. Surowiec <a...@s...waw.pl> wrote:
    > 3 wypłaty gratis dla ludzi z wysokim IQ i znajomych Muchomora;-)

    A jak ja znam Karola, to wystarczy? :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 19. Data: 2004-11-22 12:01:24
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A jak ja znam Karola, to wystarczy? :D

    Tak, jeśli masz wysokie IQ. ;-)

    reik.

  • 20. Data: 2004-11-22 12:07:53
    Od: "Leming" <w...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cnq49j$8qn$1@news.onet.pl...

    > Uzyskuje wtedy TRZY bezplatne wyplaty z Emax+. No chyba, ze 'jeden przelew
    > miesiacu' dotyczy JEDNEJ wyplaty z dowolnego Emax+
    >
    > Co Wy na to?

    Dobra, ale po co robić takie idiotyczne zabawy? Bo chyba nie z powodu
    oprocentowania? Można wiedzieć jakimi sumami operujesz na kontach?