  • 21. Data: 2004-11-22 12:09:23
    Temat: Re: Emax+ - jak oni licza 'jeden przelew w miesiacu'
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cnsjd7$5mu$1@news.onet.pl...

    > A jak ja znam Karola, to wystarczy? :D
    My tu hihihihi, hahaha a podobno jeden ze stałych bywalców pl.biznes.banki
    będzie miał gościnny wykład na SGH.
    Taka plotka. Ktoś coś wie?

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 22. Data: 2004-11-22 18:00:18
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Leming" <w...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:cnq49j$8qn$1@news.onet.pl...

    > Dobra, ale po co robić takie idiotyczne zabawy? Bo chyba nie z powodu
    > oprocentowania? Można wiedzieć jakimi sumami operujesz na kontach?

    Wystarczajaca... ;)
    Nie ma obowiazku wykorzystywania metody - mi tam sie oplaci, bo jakos z domu
    wynioslem szacunek dla kazdej zlotowki... ;)
    Pozdr.
    Muchomor

  • 23. Data: 2004-11-22 22:34:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Artur A. Surowiec <a...@s...waw.pl> wrote:
    > Taka plotka. Ktoś coś wie?

    Nie.. A kto? :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 24. Data: 2004-11-23 11:11:00
    Od: "Leming" <w...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cnt9fj$7hj$1@news.onet.pl...
> [...]
    > domu
    > wynioslem szacunek dla kazdej zlotowki... ;)

    A ile złotówek w miesiącu zyskasz dzięki takim operacjom?

  • 25. Data: 2004-11-23 12:50:17
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cntphb$gc3$1@news.onet.pl...
    > Nie.. A kto? :)
    A nie pamiętm dokładnie, podobno Michał jakiś;-)
    Ktoś coś wie?

  • 26. Data: 2004-11-23 13:00:39
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > A ile złotówek w miesiącu zyskasz dzięki takim operacjom?

    to chyba jasne. 5zl od drugiej i 5zl od trzeciej. Razem 10 na m-c.

    D.

  • 27. Data: 2004-11-23 13:18:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Artur A. Surowiec <a...@s...waw.pl> wrote:
    > A nie pamiętm dokładnie, podobno Michał jakiś;-)
    > Ktoś coś wie?

    No wlasnie? :)

  • 28. Data: 2004-11-23 16:50:24
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Leming" <w...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ile złotówek w miesiącu zyskasz dzięki takim operacjom?

    Pozlowilem sobie wyliczyc ze roznica na kadych 1000 zl wychodzi nieco ponad
    grosz dziennie (Emax+ w stosunku do zwyklego Emax-a) - cala reszta zalezy od
    tego ile sie tam trzyma. Mi sie w kazdym razie oplaci.... :>
    Pozdr.
    Muchomor

  • 29. Data: 2004-11-24 10:47:34
    Od: "Leming" <w...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cnvpod$na7$1@news.onet.pl...
> [...]
    > od
    > tego ile sie tam trzyma. Mi sie w kazdym razie oplaci.... :>

    Łoł! No to musisz obracać niezłą ilością tych tysiączków... skoro Ci się
    opłaci... musisz być baaardzo bogaty...

    ;-)

  • 30. Data: 2004-11-24 11:20:09
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 23 Nov 2004 17:50:24 +0100, w <cnvpod$na7$1@news.onet.pl>, "Muchomor"
    <m...@n...poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > grosz dziennie (Emax+ w stosunku do zwyklego Emax-a) - cala reszta zalezy od
    > tego ile sie tam trzyma. Mi sie w kazdym razie oplaci.... :>

    Jeżeli uważasz, że to ci się opłaca, to chyba po prostu nie potrafisz zarządzać
    pieniędzmi.