  • Data: 2002-02-11 09:54:54
    Temat: Re: Elektroniczne konto dla firmy
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in message
    news:a410qh$44k$1@news.tpi.pl...
    > Tyle, ze - niestety - nie ma pelnej kompatybilnosci. W Multibanku NIE
    MOZESZ
    > otrzymac karty dzialajacej wirtualnie :-(((((( Niewatpliwy atut w
    Inteligo.

    Tzn możesz do konta prywatnego (Ja) zamówić netkartę - tylko po co? :-)))
    (kiedy można mieć VC).

    A co do moich wyliczeń.
    1.) Prowadzenie Multi i 3xZUS = 12 zł
    2.) Prowadzenie Inteligo i 3xZUS = 12,96 zł
    To chciałem wtedy wykazać pisząć "ale jaja" ;-)))) Bo chyba nikt tego nie
    przypuszczał :-)

    K. Kowalski