eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEgzekucja ZUS blokada na rachunkach wiele razy tej samej kwoty › Re: Egzekucja ZUS blokada na rachunkach wiele razy tej samej kwoty
  • Data: 2015-03-13 10:22:26
    Temat: Re: Egzekucja ZUS blokada na rachunkach wiele razy tej samej kwoty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-13 o 10:19, r...@g...com pisze:
> [...]
    roznych (teraz juz chyba ten sam bank) - mbank i multibank. Zus zajal pewna kwote,
    jednak zajecia dokonaly mbank i multibank (obecnie tez mbank) jednoczesnie wiec ta
    sama kwota jest zablokowana 2 razy na 2 roznych kontach juz kilka miesiecy.

    > mbank ma taki zajebisty system komputerowy, że nie potrafi zablokować danej kwoty
    łącznie na swoich wszystkich rachunkach, tylko zawsze blokuje X na każdym rachunku.
    Miałem identyczną sytuację jakieś 8 lat temu -> zablokowali 8000 zł na każdym koncie,
    firmowym, prywatnym, emax. Czyli tak naprawdę zablokowali przykładowo 4x8000 = 32000
    zł. A klient pocałuj się w d.

    A ile miałeś pieniędzy na tych kontach?

    --
    Liwiusz