eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEgzekucja ZUS blokada na rachunkach wiele razy tej samej kwoty › Re: Egzekucja ZUS blokada na rachunkach wiele razy tej samej kwoty
  • Data: 2015-03-13 16:21:06
    Temat: Re: Egzekucja ZUS blokada na rachunkach wiele razy tej samej kwoty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-13 o 16:17, J.F. pisze:

    > Nie rozumiesz.
    > Mial kilka kont, po 5-10 tys na kazdym, a komornik jak to komornik -
    > zajal wszystkie.

    Czyli ok.

    > Razem bank mogl zablokowac i te 30 tys, mimo ze komornik chcial np 6k.

    No ale jak powiedzmy miał 0, to bank zajął 0. To, że technicznie widać
    na każdym koncie "-8000zł" to znaczy tylko, że jak gdziekolwiek pojawi
    się 8000zł, to zniknie - przeciwieństwo prowadziłoby do absurdu, że przy
    4 kontach zajęte byłoby tylko po 2000zł, a to co powyżej byłoby wolne.

    > Ale czy to banku lub komornika wina ? hm ...

    To wina klienta banku, że nie rozumie czysto technicznego zapisu "-8000zł".

    --
    Liwiusz