  • 1. Data: 2013-02-04 15:14:48
    Temat: EUROBANK - zawiecha
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    Próboje wykonac przelew, wyskakuje nieprawidłowy numer konta, a konto w
    100% jest OK.
    Porażka
    A dzis musze wykonać przelew....

  • 2. Data: 2013-02-04 15:38:11
    Temat: Re: EUROBANK - zawiecha
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    Tez tak macie ?

  • 3. Data: 2013-02-04 15:42:30
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 15:38:11 UTC+1 użytkownik Karolczak napisał:
    > Tez tak macie ?

    Dzisiaj? A nie jest już aby po ostatniej sesji elixir wychodzącej?

    (Nie mam konta w EB)

  • 4. Data: 2013-02-04 16:04:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 04 Feb 2013 15:14:48 +0100, Karolczak napisał(a):

    > Próboje wykonac przelew, wyskakuje nieprawidłowy numer konta, a konto w
    > 100% jest OK.

    Z ciekawości aż się zalogowałem i widzę, że przelew - zlecony ze dwa
    tygodnie temu - który miał pójść dzisiaj, dalej ma status "aktywny".
    Widocznie walczą z rzeczywistością, tylko się tym nie chwalą.
    Oby skończyli, zanim odetną mi prąd.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 5. Data: 2013-02-04 16:10:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Feb 2013 16:04:57 +0100, Olin napisał(a):

    > Oby skończyli, zanim odetną mi prąd.

    No proszę; wysłałem post na grupę, odświeżyłem - po raz kolejny - historię
    rachunku i oto przelew poszedł, a nawet rozliczyły się dwie transakcje
    kartą.
    Jak tu nie wierzyć w skuteczność publicznego piętnowania instytucji
    finansowych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 6. Data: 2013-02-04 16:39:05
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    Ale chodzi o to ze przelew nawet nie chce isc, bo pisze ze rachunek jest
    nieprawidłowy. A na 100% jest bo sprawdzałem i już robiłem na niego wpłaty.

  • 7. Data: 2013-02-04 22:31:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 04 Feb 2013 16:39:05 +0100, Karolczak napisał(a):

    > Ale chodzi o to ze przelew nawet nie chce isc, bo pisze ze rachunek jest
    > nieprawidłowy. A na 100% jest bo sprawdzałem i już robiłem na niego
    > wpłaty.

    Masz go zdefiniowanego w swoich przelewach czy kopiujesz z mail/www/
    whatever i wklejasz? Jeżeli to drugie to być może prócz nr rachunku
    wklejasz jakieś niedozwolone znaki czy coś w ten deseń - możesz to dla
    pewności sprawdzić.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-02-04 22:33:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 04 Feb 2013 16:10:28 +0100, Olin napisał(a):

> [...]
    > transakcje kartą.
    > Jak tu nie wierzyć w skuteczność publicznego piętnowania instytucji

    Bez przesady aż takiej mocy to ta grupa nie posiada. Z tego co pamiętam,
    to tam zawsze tak było - ten typ tak ma ;) Ich www jest w stanie quasi
    online i często trzeba było nawet kilka razy wysiąść i wsiąść aby
    zobaczyć w końcu poprawny stan konta. Przelewy między swoimi rachunkami
    też do najszybszych nie należały itd itp.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-02-05 07:17:28
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    Dzwoniłem wczoraj do obsługi i powiedzieli ze maja kłopoty z wysyłaniem
    na konta m.in IDEA Bank i Pocztowy. Po południu mieli naprawić... nie
    naprawili, dzwoniłem wieczorem to powiedzieli że na 100% dziś rano
    będzie OK...i co ... i DUPA - NUMER KONTA NIE PRAWIDŁOWY.
    Masakra.

  • 10. Data: 2013-02-05 10:00:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lut, 07:17, Karolczak <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > naprawili, dzwoniłem wieczorem to powiedzieli że na 100% dziś rano
    > będzie OK...i co ... i DUPA - NUMER KONTA NIE PRAWIDŁOWY.

    Awaria trwa.
    Przelew z konta oszczednosciowego na ror - saldo sie nie uaktualnia,
    brak srodkow do wykonania przelew zewnetrzengo