    From: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EUROBANK - gdzie jestes?
    Date: Tue, 2 Sep 2003 23:41:36 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl

    Piotr Gralak wrote:
    > To jest bank widmo. Na poczatku (kiepskiego zreszta) filmu Cialo
    > pojawia sie logo EUROBANK i tekst: autorzy dziekuja Eurobankowi za
    > pomoc w realizacji filmu czy jakos tak (Lukasiewicz jest producentem
    > filmu - znaczy wylozyl na niego swoja kase, co wykorzystal do reklamy
    > Eurobanku) ) co sugeruje, ze taki bank istnieje, ale faktycznie zeby
    > funkcjonowal to jeszcze nikt nie slyszal.

    I oto nadajedzie dzien, gdzie grom z jasnego nieba oznajmi poczatek
    dzialalnosci Eurobanku ;) Wrzesien, a nigdzie nie slychac o nowych
    placowkach nawet budowanych? Ale chyba ktos donosil o Poznaniu?
    Swoja droga - jesli to maja byc eksluzywne oddzialy ze sklejki (w
    odroznieniu od mBankowych z dykty ;) to pewne gdzies w zaciszu w jakiej
    wielkiej hali fabrycznej (albo w bunkrze bo to przeciez Wroclaw ;) koncza
    sie prace wykonczenowe. Postawic takie cos jak klocki lego to wcale nie taka
    sztuka przeciez - sam widzialem w Tesco moim co wyrabiaja i z dnia na dzien
    mi dawnego Hita przemeblowali, ze nie poznaje.
    Jak mam strzelac ;) To bank uruchomia jak juz zaczna zdejmowac Cialo z
    ekranow. I pewnie beda dawac w promocji DVD albo CDiki z filmem jak sie
    bedziekonto otwieralo, he he.
    Jak popatrzycie na www.multikino.pl - to widac ze graja po 6-7 seansow na
    dzien - wiec jeszcze troche. Jak dojdzie do 2-3 to pewnie wystartuje ;)
    A i ciekawa rzecz - w przypadku Ciala i Terminatoora nie licza sie zadne
    znizki kinowe - czyli dystrybutor chce zarobic duzo kasy. Pewnie po to, zeby
    mu sie zwrocila kasa za wieksza niz zazwyczaj przy tego typu (czytaj
    polskich) filmach kopii. A wiecej kin w Polsce w tym samym czasie = wiekszy
    ewentualny zasieg. :)
    No ok - ktos jeszcze moze cos pospekulowac?
    Bo jak znam zycie to bedzie, ze wszyscy czekaja, czekaja, najrozniejsze
    plotki powstana, a tu nagle niz z gruchy ni z pietruchy niedaleko cebuli
    bedzie Eurobank :)))) (zartowalem).
    Swoja droga - miejcie czy szeroko otwarte jak bedziecie na zakupach w duzych
    hipermarketach i centrach handlowych :))) Bylo nie bylo troche im to
    budowanie placowek + podlczenie tego do systemu zajmie.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci