  • Data: 2003-09-02 21:05:27
    Temat: Re: EUROBANK - gdzie jestes?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Sep 2003 21:32:54 +0200, "Andrzej" <m...@W...pl>
    wrote:

    >Co sie dzieje z EUROBANKIEM? Hucznie zapowiadany projekt Lukaszewicza, ktory
    >mial powtorzyc sukces Lukasa, mial ruszyc 1 wrzesnia. Tymczasem ani widu, ani
    >slychu. Wielka pustka. Na www.eurobank.pl dalej wisi strona rekrutacyjna, a o
    >ile wiem, zaden oddzial w Polsce nie funkcjonuje? Czyzby zapowiadala sie
    >wieeelka klapa? :-) Wie ktos cos na ten temat? Moze odezwia sie przyszli
    >pracownicy, ktorzy juz pod koniec lipca chwalili sie, tu na forum podpisanymi
    >umowami.
    >
    >PZDR
    > Andrzej M.

    To jest bank widmo. Na poczatku (kiepskiego zreszta) filmu Cialo
    pojawia sie logo EUROBANK i tekst: autorzy dziekuja Eurobankowi za
    pomoc w realizacji filmu czy jakos tak (Lukasiewicz jest producentem
    filmu - znaczy wylozyl na niego swoja kase, co wykorzystal do reklamy
    Eurobanku) ) co sugeruje, ze taki bank istnieje, ale faktycznie zeby
    funkcjonowal to jeszcze nikt nie slyszal.

    PG