  • 11. Data: 2002-01-29 00:56:15
    Temat: Re: E-konto
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:5ar85u0q2bdgdkd24r0qqom9t1kas5jsg9@4ax.com...

    > Problem tylko w ustawieniu wartosci tego
    paramentru. Wydaje mi sie, ze
    > w BZWBK jest on przesadnie maly.

    6 minut (w NN a IE to o wiele krócej :-))

    > Aha, jeszcze pamietam ze niektorzy sie tu
    skarzyli, ze z jakichs
    > blizej nieokreslonych przyczyn (chyba
    przegladarka) u nich czas
    > wygasania sesji byl skrajnie maly, cos z 20s.

    A owszem, musiałem - tylko dla tego banku -
    zaprzedać się Netszkapie 4.08 (z centrum
    transakcji elektronicznych polecali Sylabę ale ona
    ma mniejszą siłe szyfrowania). Po ich ostatnich
    zmianach wchodzę na IE 6 ale też pracuje
    niestabilnie, zrywa sesję w dowolnych momentach.

    > BTW, jakie wy mace monitory, ze literki w nowym
    BZWBK24 sa trudno
    > czytelne?

    A np. takie jakie Waść poniżej zapodajesz

    > U nie w 1024x768, monitor 17'' sa w prawdzie
    niewielkie ale
    > w pelni czytelne.

    Mam NEC'a i kartę Matroxa ale ty masz widocznie
    lepszy wzrok :-))
    Dla mnie przyzwoicie było w porzedniej wersji a
    obecnie to jak przejdę na 800x600

    Sark