  • 1. Data: 2002-01-27 20:54:59
    Temat: E-konto
    Od: "Onetmailer" <o...@p...onet.pl>

    Mialem dotychczas e-konto w bzwbk(nazywa sie to u nich inaczej) ale
    chcialbym zmienic bank bo denerwuje mnie ograniczenie czasu sesji (mam
    wrazenie ze zabezpiecza to dostep do konta kiedy klient zasnie przed
    monitorem (:) , ktorego nijak nie da sie ominac.Zapytywalem w e-pkobp ale
    bez echa.Zadna wersja demo nie pochwali sie takimi udogodnieniami (lub
    innymi). A moze takie cus jest w kazdym e-banku ?
    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-27 21:24:14
    Temat: Re: E-konto
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    Użytkownik "Onetmailer" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mialem dotychczas e-konto w bzwbk(nazywa sie to u nich inaczej) ale
    > chcialbym zmienic bank bo denerwuje mnie ograniczenie czasu sesji (mam

    wszedzie tak jest :) to dla bezpieczenstwa.....
    przynajmniej w mbank i inteligo na 100%

    --
    jak 50zl +ebank chcesz to http://inteligo-zalozenie-konta.prv.pl/ :O

  • 3. Data: 2002-01-27 23:07:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 27 Jan 2002 21:54:59 +0100, "Onetmailer"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >bez echa.Zadna wersja demo nie pochwali sie takimi udogodnieniami (lub
    >innymi). A moze takie cus jest w kazdym e-banku ?

    Chyba w kazdym internetowym dostepie do banku (nawet w Citi :-)) jest
    wygasanie waznosci sesji po jakims czasie beczynnosci. I tak powinno
    byc bo przeciez moze sie zdarzyc, ze zostawimy gdzis zapomniane
    okienko z aktywnym bankiem i odejdziemy od komputera (a zasnac przed
    monitorem tez mi sie zdarzalo :-)).
    Problem tylko w ustawieniu wartosci tego paramentru. Wydaje mi sie, ze
    w BZWBK jest on przesadnie maly.
    W innych bankach raczej nigdy nie narzekalem na uciazliwosci z tym
    zwiazane a w BZWBK wystarczylo zeby chwilke popracowac na czyms innnym
    i u wrocic sie nie da.

    Aha, jeszcze pamietam ze niektorzy sie tu skarzyli, ze z jakichs
    blizej nieokreslonych przyczyn (chyba przegladarka) u nich czas
    wygasania sesji byl skrajnie maly, cos z 20s.

    BTW, jakie wy mace monitory, ze literki w nowym BZWBK24 sa trudno
    czytelne? U nie w 1024x768, monitor 17'' sa w prawdzie niewielkie ale
    w pelni czytelne.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-01-28 07:41:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BTW, jakie wy mace monitory, ze literki w nowym BZWBK24 sa trudno
    > czytelne? U nie w 1024x768, monitor 17'' sa w prawdzie niewielkie ale
    > w pelni czytelne.

    Taka sama rozdzielczosc, monitor 15' LCD - i tez jest OK

  • 5. Data: 2002-01-28 08:43:53
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 00:07:29 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >BTW, jakie wy mace monitory, ze literki w nowym BZWBK24 sa trudno
    >czytelne? U nie w 1024x768, monitor 17'' sa w prawdzie niewielkie ale
    >w pelni czytelne.

    Młody jesteś i masz dobre oczy. Lata siedzenia przed monitorem
    sprawiły, że obecny list piszę 14. i wtedy dobrze mi się czyta... A
    BZWBK zafunował mi chyba 7. Po prostu nie widzę...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-01-28 10:06:56
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > Taka sama rozdzielczosc, monitor 15' LCD - i tez jest OK

    Niestety wsrod uzytkownikow kompow zdazaja sie ludzie z okularami i mimo ze
    maja 15 " Trinitrona to nadal pracuja na 800x600.
    Powinni to wziac pod uwage ci z BZWBK i oferowac uslugi SZEROKO dostepne a
    nie tylko dla sokolookich.

    AO

  • 7. Data: 2002-01-28 17:53:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    > BTW, jakie wy mace monitory, ze literki w nowym BZWBK24 sa trudno
    > czytelne? U nie w 1024x768, monitor 17'' sa w prawdzie niewielkie ale
    > w pelni czytelne.

    moja corka drukuje sobie sciagawki pic 5 i jest to dla niej czytelne
    nie kapujesz ze "niewielkie" oznacza dla niektorych
    trudno czytelne lub nieczytelne
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-01-28 21:37:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 18:53:27 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >moja corka drukuje sobie sciagawki pic 5 i jest to dla niej czytelne

    i Ty na to pozwalasz ;-)))

    >nie kapujesz ze "niewielkie" oznacza dla niektorych
    >trudno czytelne lub nieczytelne

    times 5 to standardowa czcionka studentow :-)
    dopiero 4 ze scisnietymi wierszami zaczya byc klopotliwa :P

    PS, tez drukuje piatka :D

  • 9. Data: 2002-01-28 21:45:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski

    > i Ty na to pozwalasz ;-)))

    > PS, tez drukuje piatka :D

    a co ja moge - przynajmniej nauczyla sie do zastosowań komputera.
    To bylo jej pierwsze powazne zastosowanie worda, i to juz z 6 lat temu a
    wiec jeszcze w podstawowce - i to z kolorowymi śródtytułami (kolorowy
    epson)

    Teraz już tak sie otrzaskała z komputerem ze poszla studiowac informatyke
    ;-))
    Chyba juz nie robi ściągawek bo na studiach decyduje dobra organizacja
    pracy i kooperacja z innymi grupami - nie chodzi przeciez o to zeby
    wiedziec tylko zeby zaliczyc i miec "wpis do indeksu" ;-))
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-01-28 23:21:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 22:45:14 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

> [...]
    >To bylo jej pierwsze powazne zastosowanie worda, i to juz z 6 lat temu a
    >wiec jeszcze w podstawowce - i to z kolorowymi śródtytułami (kolorowy

    Ja pierwsze pomoce robilem na 9-iglowym starze (tez w podstawowce) :-)

    >Teraz już tak sie otrzaskała z komputerem ze poszla studiowac informatyke
    >;-))

    obok bankowosci ?

    >Chyba juz nie robi ściągawek bo na studiach decyduje dobra organizacja
    >pracy i kooperacja z innymi grupami - nie chodzi przeciez o to zeby
    >wiedziec tylko zeby zaliczyc i miec "wpis do indeksu" ;-))

    No patrzcie, taki duzy a jednak ciagle rozumie o co w studiach chodzi
    ;-D

    A tak powaznie to przez miesiac sensownej pracy mozna nauczyc sie
    wiecej niz przez rok niejednych studiow. I sciag nie potrzeba :-)