  • 1. Data: 2002-01-27 22:15:56
    Temat: Bank Zachodni i pozyczka hipoteczna??
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    No wlasnie jakos na ich stronach nie moglem doszukac sie takiego produktu, z
    moich poszukiwan wyniklo ze udzielaja oni tego typow kredytow tylko na zakup
    mieszkania, a ja potrzebuje pozyczki na rozwoj firmy??

    Czy BZ oferuje pozyczki hipoteczne??

  • 2. Data: 2002-01-27 22:36:47
    Temat: Re: Bank Zachodni i pozyczka hipoteczna??
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Czy BZ oferuje pozyczki hipoteczne??

    bank, o ktorym piszesz nie istnieje od 13.06.2001

    proponuje zapytac o BZWBK

    z tego co pamietam to oferuje kredyty hipoteczne

  • 3. Data: 2002-01-28 07:40:14
    Od: "JZ" <j...@p...onet.pl>

    www.bzwbk.pl/u235/navi/1173#pozyczka hipoteczna

  • 4. Data: 2002-01-28 16:54:52
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "JZ" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > www.bzwbk.pl/u235/navi/1173#pozyczka hipoteczna
    >
    > Użytkownik "Efro" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > zakup

    Jak juz pisalem, mi nie jest potrzebna pozyczka na mieszkanie, a na rozwoj
    firmy...