  • Data: 2019-02-18 09:09:53
    Temat: Re: Dzis już można weryfikować PITy!!!
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - profil zaufany:
    > Nie udało się przetworzyć twojego zapytania.
    > Przepraszamy, wystąpił błąd po naszej stronie. Spróbuj uwierzytelnić się
    > ponownie później.
    >
    > -przez PESEL i przychody:
    > Błąd uwierzytelnienia.

    W niedzielę wieczorem rozliczałem moją mamę, przez pesel i przychody.
    Zero problemów. Dopisałem ulgi, wysłałem, po minucie było UPO.

    W swoje rozliczenie wszedłem przez profil zaufany bo i tak jeszcze nie
    mam swojego egzemplarza PIT za 2018, więc nie znałem przychodu. Ale nie
    rozliczałem się jeszcze, mam czas. Nie zaszkodzi sprawdzić jak zobaczę
    PIT z roboty.