eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania › Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    Date: Wed, 11 Nov 2015 22:49:51 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <n20d61$k3j$1@node1.news.atman.pl>
    References: <n1f00s$v7m$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-214-200.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1447278593 20595 89.77.214.200 (11 Nov 2015 21:49:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Nov 2015 21:49:53 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:618002
    [ ukryj nagłówki ]

    b...@o...pl napisał(a) w wiadomości:
    <3...@g...c
    om>...
    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 08:21:02 UTC+1 użytkownik Arek napisał:
    > Ktoś się spotkał z takim idiotyzmem?

    >Wyjątkowo zakręcone. Przy tak niereformowalnym banku wypadałoby zostawić
    >rachunek wyjściowy aż do momentu zwrotu środków.

    W regulaminie prowadzenia lokat był jednak zapis o dostarczeniu
    potwierdzeń zamknięcia i otwarcia nowego rach. zwrotnego. Szkoda, że w
    innym miejscu niż warunki dysponowania lokatą.
    Na infolinii dowiedziałem się, że wystarczy dyspozycja zamknięcia rach.
    (może odnajdę) co nie zmienia faktu, że to bez sensu. Podpowiedziano
    żeby poczekać - odeślą środki a te się odbiją - nie będzie potrzebny
    dowód zamknięcia.
    W banku w którym zamknąłem: nie mam u nich żadnego czynnego produktu
    ale poświadczenia zamknięcia nie wydadzą bo "nie ma takiej procedury".
    A sama procedura zamykania trwała aż 30 dni (co też jest idiotyczne)
    chociaż dostęp dla klienta jest blokowany natychmiast (straszyłem, że
    sprawdzę ale nie chciało mi się).

    W przeddzień zakończenia lokaty mail z informację, że kończy się
    lokata i przeleją. Pozytywy - w mailu nie podano żadnych danych:
    nazwiska (dyskusyjne), kwoty (dobrze!), nr rach. lokaty (tylko nazwa)
    ani żadnej informacji mogącej zidentyfikować klienta gdyby ktoś to
    przeczytał.
    Kolejny mail "w dniu dzisiejszym nastąpi..." i podany nr lokaty wg
    wewnętrznej numeracji (chyba nr dyspozucji) banku (nie NRB).
    Nastęnego dnia informacja, że środki wróciły - nie muszę już udowadniać
    zamknięcia rachunku. Dalej chcą dowodu otwarcia innego rach. zwrotnego
    z podpisem pracownika banku (ew. z klauzulą, że podpis niepotrzebny)
    i oświadczenie o środki z której lokaty chodzi (przecież wiedzą!).
    Niczego nie wyślę, pójdę do oddziału.

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1