-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
Date: Wed, 11 Nov 2015 22:49:51 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 37
Message-ID: <n20d61$k3j$1@node1.news.atman.pl>
References: <n1f00s$v7m$1@node1.news.atman.pl>
<3...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-77-214-200.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1447278593 20595 89.77.214.200 (11 Nov 2015 21:49:53
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Nov 2015 21:49:53 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:618002
[ ukryj nagłówki ]b...@o...pl napisał(a) w wiadomości:
<3...@g...c
om>...
W dniu czwartek, 5 listopada 2015 08:21:02 UTC+1 użytkownik Arek napisał:
> Ktoś się spotkał z takim idiotyzmem?
>Wyjątkowo zakręcone. Przy tak niereformowalnym banku wypadałoby zostawić
>rachunek wyjściowy aż do momentu zwrotu środków.
W regulaminie prowadzenia lokat był jednak zapis o dostarczeniu
potwierdzeń zamknięcia i otwarcia nowego rach. zwrotnego. Szkoda, że w
innym miejscu niż warunki dysponowania lokatą.
Na infolinii dowiedziałem się, że wystarczy dyspozycja zamknięcia rach.
(może odnajdę) co nie zmienia faktu, że to bez sensu. Podpowiedziano
żeby poczekać - odeślą środki a te się odbiją - nie będzie potrzebny
dowód zamknięcia.
W banku w którym zamknąłem: nie mam u nich żadnego czynnego produktu
ale poświadczenia zamknięcia nie wydadzą bo "nie ma takiej procedury".
A sama procedura zamykania trwała aż 30 dni (co też jest idiotyczne)
chociaż dostęp dla klienta jest blokowany natychmiast (straszyłem, że
sprawdzę ale nie chciało mi się).
W przeddzień zakończenia lokaty mail z informację, że kończy się
lokata i przeleją. Pozytywy - w mailu nie podano żadnych danych:
nazwiska (dyskusyjne), kwoty (dobrze!), nr rach. lokaty (tylko nazwa)
ani żadnej informacji mogącej zidentyfikować klienta gdyby ktoś to
przeczytał.
Kolejny mail "w dniu dzisiejszym nastąpi..." i podany nr lokaty wg
wewnętrznej numeracji (chyba nr dyspozucji) banku (nie NRB).
Nastęnego dnia informacja, że środki wróciły - nie muszę już udowadniać
zamknięcia rachunku. Dalej chcą dowodu otwarcia innego rach. zwrotnego
z podpisem pracownika banku (ew. z klauzulą, że podpis niepotrzebny)
i oświadczenie o środki z której lokaty chodzi (przecież wiedzą!).
Niczego nie wyślę, pójdę do oddziału.
Arek
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.15 22:05 janek z pola
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
- Re: VATafera
- Karta Revolut a Allegro
- VeloBank przejęty przez amerykanski fundusz
Najnowsze wątki
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem
- 2024-04-04 Re: VATafera
- 2024-04-04 Karta Revolut a Allegro
- 2024-03-29 VeloBank przejęty przez amerykanski fundusz