    From: "Witek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dwulicowosc mBanku?
    Date: Sun, 3 Mar 2002 12:33:21 +0100

    To jest przeciez jasne. Grono potencjalnych klientow tego banku (Multi) jest
    duzo wieksza, poza tym sa oni od poczatku przyzwyczajeni do oplat, klienci
    mBanku nie sa do tego "przyzwyczajeni", wiec beda piszczec jak wprowadzi sie
    jakies oplaty (nawet groszowe). Poza tym wydaje mi sie ze tani kredyt w ROR,
    to dobry sposob pozyskania klientow lub tez zatrzymania dotychczasowych...
    Wiadomo ile ludzi (nawet tych duzo zarabiajacych) "leci" co miesiac na linii
    kredytowej...

    > A co do twojej odpowieedzi - to tyak pewnie wszystko obija sie o
    pieniedze.
    > Po co wiecej rozwiajc mBank? W filozofie darmowego konta - wprowadzenie
    > nowego produktu kosztuje, a kto za to da pieniadze?? :)
    mBank ma sie na razie "w miare" dobrze, ale zeby dalej sie rozwijal potrzeba
    duuzo kasy :( BRE wladowal w ten bank chyba juz wystarczajaco, wiec bedzie
    szukal innych zrodel finansowania tej dzialalnosci - sprzeda mniejszosciowy
    pakiet akcji. Kiedys w koncu musi sie zwrocil wladowana kasa, chociaz w
    jakims stopniu...
    pzd