  • 11. Data: 2007-06-06 12:58:24
    Temat: Re: Dwa rodzaje "nie-kredytowych" AlleKart BZ WBK?
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    s...@o...pl napisał(a):
    > w trakcie wypełniania wniosku natrafiłem na kwestię wybrania "allekarta1"
    > lub "allekarta2", pytałem w banku, ale nikt nie wie, czym one się różnią.

    Nie chodzi przypadkiem o obrazek na karcie? Jak zamawialem, to mnie
    wlasnie o to pytali.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 12. Data: 2007-06-06 13:00:05
    Temat: Re: Dwa rodzaje
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Z tego co wyczytałem to dla allK jest inaczej. W pierwszym roku trzeba
    > zrobić 3 transakcję przez pierwsze 3 m-c i karta jest za darmo (także
    > karta dodatkowa). Jeżeli średnia miesięczna obrotu na kk jest 1k PLN to
    > zostajemy zwolnieni na kolejny rok.

    Masz racje.
    Nie wiem, skad wzielo mi sie te 300 zl?
    Jakos mi sie kojarzy z jedna z Allekart, ale nie moge w TOiP tego odnalezc.
    Moze zapamietalem z poprzedniej wersji, bo obecny jest od 01-05-2007 ?

  • 13. Data: 2007-06-06 13:14:48
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Krzysztofsf napisał(a):
    > Masz racje.
    > Nie wiem, skad wzielo mi sie te 300 zl?

    Allekarta niekredytowa, jezeli wykonasz transakcji za 300 przez pierwsze
    3 miesiace to zwalniaja z oplaty za karte. Moze z tym?

  • 14. Data: 2007-06-06 14:47:11
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Mateusz Papiernik <m...@m...net> napisał(a):

    > Allekarta niekredytowa, jezeli wykonasz transakcji za 300 przez pierwsze
    > 3 miesiace to zwalniaja z oplaty za karte. Moze z tym?

    O! Chyba dokladnie to. A Money.pl niekredytowej trzeba zrobic 3 transakcje w tym
    okresie bez narzuconej kwoty.
    Ogolnie, karty sygnowane Money.pl sa ciekawsze i tansze.

  • 15. Data: 2007-06-06 16:04:18
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 06 Jun 2007 15:14:48 +0200, Mateusz Papiernik wrote:

    > Allekarta niekredytowa, jezeli wykonasz transakcji za 300 przez pierwsze
    > 3 miesiace to zwalniaja z oplaty za karte. Moze z tym?

    Najlepsze, że takie informacje są w różnych materiałach reklamowych, ale
    już nie w TOiP, więc nie pobierają opłaty nawet, gdy nie zrobi się tych
    transakcji na 300 zł.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki