  • 1. Data: 2007-06-05 20:07:42
    Temat: Raiffeisen - nie wie lewica, co czyni prawica, albo dookoła Wojtek
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Chyba już ktoś miał i opisał podobny przypadek, ale ubawiłem się
    całkiem, więc streszczę.
    Trzy tygodnie temu rozstałem się z kk National Geographic Raiffeisena.
    Głównie ze względu na kursy zagraniczne.
    Zaraz potem (ale potem, nie przedtem) ogłoszono, że kart NG nie będzie.
    A dziś, gdy się już ku nocy miało, ku mojej szczerej radości zdyszany
    kurier (kto jeszcze przysyła karty kurierem?) przyniósł mi dwie bardzo
    brzydkie karty typu Dookoła świata (model Ameryka północna). Z radości
    nawet do nich zadzwoniłem, normalnie logując się starymi numerami i
    pinami, których też nikt jeszcze nie zablokował. Się zdziwili.
    Tyle mojego, że mam nowe skrobaczki do szronu (choć trochę poczekają na
    robotę) i nowe regulaminy do poczytania wieczorową porą, jak mi znów
    smutno będzie.
    Raiffeisenowi gratulujemy refleksu!
    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 2. Data: 2007-06-06 07:11:05
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 5 Cze, 22:07, yayco <y...@n...pl> wrote:
> [...]
    > Tyle mojego, że mam nowe skrobaczki do szronu (choć trochę poczekają na
    > robotę) i nowe regulaminy do poczytania wieczorową porą, jak mi znów

    Nie zdziwiłbym się, jakby Rajfi wystawił opłatę za te "akcesoria do
    czyszczenia szyb samochodowych" :)

  • 3. Data: 2007-06-06 07:14:01
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 06 Jun 2007 00:11:05 -0700, k...@g...pl
    napisał(a):

    > Nie zdziwiłbym się, jakby Rajfi wystawił opłatę za te "akcesoria do
    > czyszczenia szyb samochodowych"

    Ten bank to jest w ogóle jakaś popierdółka. Już pisałem ale przypomnę:
    mnie pytali jak mi się korzysta z karty i czy jestem zadowolony prawie
    rok po tym, jak wypowiedziałem umowę i oddałem plastik. "A nie mam tego w
    systemie" odpowiedział telefonista.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 4. Data: 2007-06-06 07:50:31
    Od: yayco <y...@n...pl>

    k...@g...pl pisze:

    > Nie zdziwiłbym się, jakby Rajfi wystawił opłatę za te "akcesoria do
    > czyszczenia szyb samochodowych" :)

    Też się nie zdziwię, ale mówiąc szczerze na swój pokręcony sposób nawet
    się ucieszę.
    Stresów mam ostatnio dużo, więc okazja do uzasadnionego opieprzenia
    kogoś jest dla mnie bezcenna.

  • 5. Data: 2007-06-06 07:53:15
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > mnie pytali jak mi się korzysta z karty i czy jestem zadowolony prawie
    > rok po tym, jak wypowiedziałem umowę i oddałem plastik. "A nie mam tego w

    To u mnie było inaczej, bo mnie w systemie nie było wcale. "Nie jest Pan
    naszym klientem" - powiedziała miła pani. Na moje pytanie, jakim cudem
    się zalogowałem w ichnim telefonicznym systemie nie chciała ;-)
    odpowiedzieć...

  • 6. Data: 2007-06-06 08:07:39
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 06 Jun 2007 09:53:15 +0200, yayco napisał(a):

> [...]
    > naszym klientem" - powiedziała miła pani. Na moje pytanie, jakim cudem
    > się zalogowałem w ichnim telefonicznym systemie nie chciała ;-)

    To pewnie Tobie mówili o mnie, a mi mówili o Tobie ;-)
    Aż żałuję, że nie pamiętam danych do konta, spróbowałbym się zalogować.

  • 7. Data: 2007-06-06 08:55:11
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Olgierd wrote:
    > To pewnie Tobie mówili o mnie, a mi mówili o Tobie ;-)
    > Aż żałuję, że nie pamiętam danych do konta, spróbowałbym się
    > zalogować.

    A mnie sie z nimi dobrze wspolpracuje. Konsultanci na poziomie, wszystko co
    chcialem po pozalatwialem. Niebawem bede mial (chyba) u nich druga KK.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-06-06 09:07:30
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > A mnie sie z nimi dobrze wspolpracuje. Konsultanci na poziomie, wszystko
    > co chcialem po pozalatwialem. Niebawem bede mial (chyba) u nich druga KK.

    Zależy co komu potrzebne.
    Dla mnie decydujące były kursy transakcji zagranicznych. Dlatego
    zamieniłem na MC ING. Do transakcji krajowych i internetowych mam karty
    Citi.