  • 1. Data: 2007-06-05 21:57:45
    Temat: Dwa rodzaje "nie-kredytowych" AlleKart BZ WBK?
    Od: s...@o...pl

    chciałem złożyć wniosek o allekartę, przy czym nie zależy mi na karcie
    kredytowej ale głównie na karcie do kupowania na allegro oraz na bezpłatnym
    koncie w BZWBK, który jest akurat tuż koło mojego domu i ma bankomat.

    w trakcie wypełniania wniosku natrafiłem na kwestię wybrania "allekarta1"
    lub "allekarta2", pytałem w banku, ale nikt nie wie, czym one się różnią.

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2007-06-05 22:10:15
    Temat: Re: Dwa rodzaje
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    s...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > lub "allekarta2", pytałem w banku, ale nikt nie wie, czym one się różnią.

    Ja niedawno zamowilem i otzymalem tego typu ich karte, Money.pl
    Zadnych "podwojnosci" przy zamawianiu nie bylo.

    Moze miesza tu karta kredytowa Allekarta?

  • 3. Data: 2007-06-06 06:27:52
    Temat: Re: Dwa rodzaje "nie-kredytowych" AlleKart BZ WBK?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    s...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > lub "allekarta2", pytałem w banku, ale nikt nie wie, czym one się różnią.

    Wygladem

  • 4. Data: 2007-06-06 06:36:10
    Od: "toudidel" <toudidel@o[DWA].pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub "allekarta2", pytałem w banku, ale nikt nie wie, czym one się różnią.

    Też myślałem o tej karcie ale:
    1. Pani w infolinii BZWBK kompletnie nie była zorientowana czym się ten
    produkt charakteryzuje - to po co mi taki produkt. Jedyne co wiedziała to
    oprocentwanie zadłużenia - 22%, więc chyba raczą żartować.
    2. Pomyślałem, pomyślałem i stwierdziłem że zdecydowanie lepiej wziąć zwykłą
    kartę kredytową (najbardziej "podobają" mi się oferty mBanku i Millenium) -
    przecież tymi kartami też możesz zapłacić

    --
    td
    www.paranoja.org

  • 5. Data: 2007-06-06 09:47:36
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    toudidel <toudidel@o[DWA].pl> napisał(a):

> [...]
    > kartę kredytową (najbardziej "podobają" mi się oferty mBanku i Millenium) -
    > przecież tymi kartami też możesz zapłacić

    Nie znaja oferty, od ktorej nie maja prowizji.
    Pracownicy ucza sie tych kart dopiero, gdy maja podpisac umowe.

    Prowizje dostaja portale, za posrednictwem ktorych wykupiono te karty.

    Szczerze mowiac, te karty (money i Allekarta) sa lepsze i w wersji kredytowej
    i pseudoprepeid od swoich odpowiednikow ze standardowej oferty banku - chyba
    traktowane sa jako forma sciagniecia do banku (poprzez przydzielenie darmowego
    konta oprocz karty) klientow, ktorzy inaczej by tam nie trafili.

    Jednoczesnie droga takich klientow do BZWBK swiadczy, ze z duzym
    prawdopodobienstwem zaczna korzystac z otrzymanych narzedzi internetowych.

  • 6. Data: 2007-06-06 10:07:36
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Jun 2007 09:47:36 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > traktowane sa jako forma sciagniecia do banku (poprzez przydzielenie darmowego
    > konta oprocz karty) klientow, ktorzy inaczej by tam nie trafili.

    Tutaj chyba masz rację. Właśnie jak ostatnio odbierałem allkartę to
    konsultant zapytał się mnie czy niechciałbym założyć konta np po to
    żeby się karta automatycznie spłacała. Oczywiście nie wspomniał nic
    o darmowym koncie tylko o rachunku za 6 albo 15 zł.

  • 7. Data: 2007-06-06 10:17:12
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > żeby się karta automatycznie spłacała. Oczywiście nie wspomniał nic
    > o darmowym koncie tylko o rachunku za 6 albo 15 zł.

    z ciekawosci mogles go zapytac czy nie ma w ofercie banku darmowego konta?
    opd. moglaby byc interesujaca...

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    po tym jak zrezygnowalem z kk orange w bzwbk - przymierzam sie do allekarty
    kredytowej ;-)

  • 8. Data: 2007-06-06 10:26:47
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > p.s.
    > po tym jak zrezygnowalem z kk orange w bzwbk - przymierzam sie do allekarty

    Roznica pomiedzy nia, a KK Money.pl polega na tym, ze w Allekarcie musisz
    zrobic co miesiac tranasakcje na 300 zl, a w Money.pl 5 transakcji na dowolna
    kwote.

  • 9. Data: 2007-06-06 10:55:48
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Jun 2007 10:26:47 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Roznica pomiedzy nia, a KK Money.pl polega na tym, ze w Allekarcie musisz
    > zrobic co miesiac tranasakcje na 300 zl, a w Money.pl 5 transakcji na dowolna
    > kwote.

    Z tego co wyczytałem to dla allK jest inaczej. W pierwszym roku trzeba
    zrobić 3 transakcję przez pierwsze 3 m-c i karta jest za darmo (także
    karta dodatkowa). Jeżeli średnia miesięczna obrotu na kk jest 1k PLN to
    zostajemy zwolnieni na kolejny rok.

  • 10. Data: 2007-06-06 11:04:15
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Jun 2007 12:17:12 +0200, RobertS napisał(a):

    > z ciekawosci mogles go zapytac czy nie ma w ofercie banku darmowego konta?
    > opd. moglaby byc interesujaca...

    No nie miałem zbytnio czasu na dywagacje, bo na szybko z pracy
    wyskoczyłem i zależało mi na czasie.
    Teraz na chłodno to widzę w tym dobry pomysł. Allegro ma dosyć duża
    bazę osób do eksplorowania, niech z każdych 10 szt. allK z 3-5 osób
    założy konto, arkę to wydaje mi się, że wynik jest zbliżony do
    dużej i kosztownej kampani w TV (tutaj mamy tę przewagę, że trzeba
    odwiedzić bank i mam żywy kontakt z konsultantem, reklama wygląda
    fajnie ale nie mówi wszystkiego i tak wizja wizyty w banku do tego).
    Karta nawet nieźle wygląda i do tego działa w PayBack tak jak Citi+BP
    - z tego co pobieżnie rzuciłem okiem na suveniry to w PayBack jakby
    taniej niż w BP.